بازی

فناوری اطلاعات

May 16, 2021
15:17 یکشنبه، 26ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 124181

فعالیت سرویس گوگل استادیا ادامه خواهد داشت

 
بسیاری معتقد هستند سرویس گیمینگ گوگل استادیا، پروژه‌ای شکست‌خورده است؛ اما یکی از اعضای آن اعلام کرده که این سرویس به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
 
یکی از پرحاشیه‌ترین سرویس‌های گیمینگ که اخیراً معرفی شدند، سرویس استریم استادیای گوگل بود که انتظار می‌رفت موفقیت‌ گسترده‌ای کسب کند؛ اما پروژه‌ی گوگل به شکلی که این شرکت انتظار داشت، پیش نرفت و از نگاه بسیاری از کاربران و حتی رسانه‌ها، پروژه‌ای شکست‌خورده محسوب می‌شود.
 
استادیا قرار بود سرویسی متفاوت باشد و بتواند دنیای بازی را متحول سازد؛ اما در جلب بازی‌سازها و همچنین کاربران ناموفق ماند. حال به گزارش GamingBolt، نیت آهارن، بازاریاب ارشد پروژه استادیا، طی مصاحبه‌ای از آینده این سرویس ابراز امیدواری کرد. به اعتقاد او، سرویس استریمینگ استادیا همچنان زنده است و به راه خود ادامه خواهد داد. آهارن در بخشی از گفت‌وگوی خود تأکید کرد که گوگل در حال همکاری با شرکای ناشر و بازی‌ساز خود است تا از عرضه بازی‌های بزرگ پیشرو در سرویس استادیا اطمینان حاصل کند. وی توضیح داد:
 
ما در مسیر درستی قرار داریم و در سال ۲۰۲۱ میلادی بالغ‌ بر صد بازی جدید برای مشترکین این سرویس عرضه خواهد شد. ما برای تبدیل کردن استادیا به بهترین مکان ممکن برای بازی کردن روی دستگا‌ه‌هایتان تلاش می‌کنیم. آن دسته از افرادی که به این موضوع باور ندارند، باید توجه داشته باشند که چگونه ما به صحبت‌ها و قول و قرارهای خود رنگ واقعیت می‌بخشیم. استادیا به‌واسطه شرکای بزرگ خود همچون کپکام، الکترونیک آرتز، اسکوئرانیکس، یوبیسافت و … رشد زیادی داشته است.
 
با انتشار آثار بزرگی جون Judgment Remastered، بازی Resident Evil Village و Disco Elysium – The Final Cut وضعیت سرویس گوگل استادیا امیدوارکننده به نظر می‌رسد. حال باید منتظر ماند و دید گوگل چطور می‌تواند ناامیدی و بی‌‎اعتمادی ایجادشده بین اهالی صنعت بازی‌ ویدئویی را از بین ببرد و افراد را برای استفاده از سرویس خود ترغیب کند؟
 
حال نوبت شما است تا نظرات خود در مورد آینده سرویس‌های گیمینگ و به‌خصوص استادیا را با ما به اشتراک بگذارید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.