تلفن همراه

گوشی

May 17, 2021
15:11 دوشنبه، 27ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 124235

افشای مشخصات گوشی اکسپریا Ace 2 سونی پیش از رونمایی رسمی

 
 
گوشی هوشمند «اکسپریا Ace 2» سونی در کنسول گوگل پلی رویت شده که برخی از مشخصات اصلی این محصول ژاپنی را در اختیار ما قرار می‌دهد.
 
براساس اطلاعات رویت شده در فهرست کنسول گوگل پلی، به نظر می‌رسد سونی اکسپریا  Ace II با چیپست هلیو پی ۳۵ و رم ۴ گیگابابتی از راه می‌رسد. همچنین انتظار می‌رود این موبایل جدید با سیستم عامل اندروید ۱۱ در دسترس کاربران قرار گیرد.
 
تصویر مربوط به این دستگاه نشان می‌دهد که نمایشگر دارای بریدگی قطره‌ای شکل مخصوص دوربین سلفی است. مشخصات دقیق نمایشگر موبایل هنوز مشخص نیست، اما با توجه به فهرست مذکور، موبایل جدید سونی مجهز به نمایشگر با رزولوشن اچ‌دی پلاس خواهد بود. این گوشی هوشمند با شماره مدل SO-41B در فهرست کنسول گوگل پلی دیده شده است.
 
 
علاوه بر رویت این موبایل در کنسول گوگل پلی، رندرهایی از قاب سونی اکسپریا Ace II نیز به اشتراک گذاشته که تا حدودی طراحی کناره‌های دستگاه و محل قرار گیری کلیدهای جانبی به علاوه طراحی ماژول دوربین پنل پشتی دستگاه را نشان می‌دهد.
 
 
ابتدای سال جاری میلادی،  OnLeaks رندرهای CAD یک گوشی جمع و جور سونی را به اشتراک گذاشت. با توجه به رندرها به نظر می‌رسید موبایل مذکور از نمایشگر ۵.۵ اینچی بهره می‌برد که در پنل پشتی آن دوربین دوگانه با چیدمان عمودی به همراه LED قرار خواهد گرفت. همچنین رندرهای فاش شده نشان می‌داد که موبایل جدید مجهز به اسکنر اثر انگشت جانبی، دکمه اختصاصی دوربین و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است.
 
 
ظاهرا قرار است سونی اکسپریا Ace II به صورت انحصاری در بازار ژاپن عرضه شود. در واقع این گوشی هوشمند جانشین سونی اکسپریا  Ace خواهد بود که سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد.
 
در نهایت باید دید گوشی اکسپریا Ace II با چه مشخصات و طراحی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و آیا سونی برنامه‌ای برای عرضه آن در بازاری خارج از ژاپن دارد یا خیر.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.