اپراتورها

تلفن همراه

May 18, 2021
16:48 سه شنبه، 28ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 124293

نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات: فناوری اطلاعات موتور محرک توسعه و تحولات بنیادی در جوامع است

 
نایب رییس هیات مدیره مخابرات با اشاره به اهمیت فناوری اطلاعات به عنوان موتور محرک توسعه در جوامع پیشرفته گفت:توسعه ارتباطات موجب تحولات بنیادی در ارکان اقتصادی و … است.
 
به گزارش  اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دهناد با بیان اینکه در تاریخ پرافتخار کشورمان بی سیم چی های شهید دفاع مقدس الگوهای جاودانه عرصه ارتباطات کشورند، افزود: لازم است این روز را به همه فعالان عرصه بزرگ ارتباطات کشور به ویژه همکاران عزیز شاغل و پیشکسوتان ارجمند مخابرات که بعد از یک عمر خدمت خالصانه به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند تبریک بگوییم.
 
دهناد افزود: وقوع انقلاب اطلاعات و ارتباطات در دهه های اخیر باعث شده است که عصر حاضر به نام عصر اطلاعات و ارتباطات نامیده شود و درنتیجه امروزه هیچ یک از شئون کشور داری از شمول حوزه ارتباطات و مخابرات خارج نیست.
 
وی خاطرنشان کرد: اساس مدیریت جامعه و روابط مردم با مردم و مردم با حاکمیت فقط بر بسترهای مخابراتی استوار است و مخابرات امروز پرچم دار اصلی عرصه ارتباطات کشور است. بنابراین به هر میزان برای تعالی مخابرات کشور قدم برداریم در واقع به توسعه و پیشرفت کشور کمک کرده ایم.
 
دهناد گفت: مجموعه مخابرات در حال حاضر به عنوان فرابخشی ترین نهاد و برخوردار از ظرفیتی بی بدیل و با وسیع ترین عرصه خدمت به پهنای کشور می تواند بیش از گذشته در خدمت رفاه ملت و حکمرانی خوب قرار گیرد. حمایت و رفع موانع مخابرات صرفاً توجه به یک سازمان و یا یک شرکت نیست بلکه توجه به توسعه پایدار کشور است.
 
وی افزود: تحقق این مهم الزاماتی دارد که مهم ترین آن ظرفیت شناسی است، یعنی هم خود مجموعه و هم سایر بهره مندان و بازیگران نسبت به قابلیت ها و ظرفیت های مخابراتی واقف شوند.
 
نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: حمایت از سرمایه انسانی و مشتریان به عنوان اصلی ترین سرمایه شرکت گام مهم بعدی است و در این راستا به موازات گسترش مستمر ارتباطات باید سرمایه گذاری های جدید و متنوع با نیاز مخاطبان در دستور کار قرار گیرد.
 
وی افزود: باید به معنای واقعی کلمه، قدر و منزلت نیروی انسانی متخصص، نجیب و کاربلد در مجموعه مخابرات را شناخته و خود را قدردان ایشان بدانیم، چراکه اصلی ترین سرمایه شرکت بوده و سهم و نقش اصلی را در توسعه و تعالی حوزه ارتباطات بر عهده دارند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.