تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

May 20, 2021
12:09 پنجشنبه، 30ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 124356

برداشتن ماسک برای کارکنان آمازون آزاد می‌شود

 
آمازون اعلام کرد بزودی الزام ماسک زدن برای کارکنان داخل انبارهای این شرکت که به طور کامل واکسینه شده اند، متوقف می‌شود مگر این که قانون چنین مقرراتی را الزامی کند.
 
 آمازون در اطلاعیه ای به کارمندانش اعلام کرد از روز دوشنبه کارمندان آمازون در آمریکا که به طور کامل واکسینه شده اند، دیگر مجبور نیستند از ماسک در هنگام کار استفاده کنند مگر این که مقررات ایالتی یا محلی ماسک زدن را الزامی کند.
 
آمازون در این اطلاعیه اعلام کرد کارکنانی که ۱۴ روز یا بیشتر از زمان دریافت دوز دوم واکسنشان گذشته است، واکسینه کامل محسوب می شوند. کارکنان باید یک کپی از کارت واکسن خود را به همراه داشته باشند.
 
در این اطلاعیه آمده است: از همه کسانی که تدابیر سلامتی مربوط به کووید ۱۹ را رعایت کرده و همچنان ادامه می دهند، بی نهایت تشکر می کنیم. چهارده ماه گذشته راحت نبوده اما مدیران و مشتریان آمازون از فداکاری شما قدردانی می کنند. بی صبرانه منتظر دیدن لبخند شما هستیم.
 
آمازون اعلام کرد سایر پروتکلهای ایمنی کووید ۱۹ به قوت خود باقی می ماند. این شرکت ماه گذشته اقدامات احتیاطی خاصی را در فضای انبارهایش به کار بست که شامل دستورالعمل به کارمندان برای شست و شوی دست، استفاده از مواد ضدعفونی کننده دست و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بود.
 
بر اساس گزارش شبکه سی ان بی سی، از زمانی که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا ماه جاری اعلام کرد کسانی که به طور کامل واکسینه شده اند نیازی به استفاده از ماسک ندارند، شمار زیادی از شرکتهای خرده فروشی و رستورانها الزام برای استفاده از ماسک را تسهیل کرده اند. کاستکو، والمارت، چیپوتل، تارگت و استارباکس از جمله شرکتهایی بوده اند که الزام در استفاده از ماسک را تغییر داده اند اما بعضی دیگر از شرکتها مانند گپ و اولترا بیوتی همچنان احتیاطهای ایمنی را برای مدتی حفظ می کنند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.