تلفن همراه

گوشی

May 21, 2021
13:46 جمعه، 31ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 124395

فروش ردمی نوت ۸ از مرز ۲۵ میلیون دستگاه گذشت؛ نسخه ۲۰۲۱ در راه است

 
شیائومی با اشاره به فروش بیش از ۲۵ میلیون دستگاه ردمی نوت ۸ از تصمیم شرکت مبنی بر عرضه نسخه ۲۰۲۱ این موبایل محبوب با مشخصات متفاوتی نسبت به نسخه پایه خبر داد.
 
ردمی نوت ۸ شیائومی یکی از محبوب‌ترین مدل‌های این سری محسوب می‌شود. پیشتر به صورت غیر رسمی گفته شده بود که این شرکت قصد دارد نسخه ۲۰۲۱ این دستگاه را عرضه کند. با تایید رسمی شیائومی، علاقمندان می‌توانند منتظر نسخه ۲۰۲۱ ردمی نوت ۸ باشند.
 
شیائومی در حساب رسمی توییتر خود، شایعات اخیر مبنی بر عرضه نسخه جدیدی از گوشی محبوب ردمی نوت ۸ را تایید کرده و نام این دستگاه را ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ عنوان کرده است. چینی‌ها تاکنون دو جانشین دیگر یعنی ردمی نوت ۹ و ردمی نوت ۱۰ برای ردمی نوت ۸ به بازار عرضه کرده‌اند که موبایل‌های پرطرفداری هم هستند.
 
شیائومی در این توییت مربوطه، علاوه بر تایید عرضه نسخه جدید، اعلام کرده که بیش از ۲۵ میلیون دستگاه از نسخه پایه این گوشی در سراسر جهان فروخته شده است. البته مشخص نیست که این ۲۵ میلیون، دستگاه ردمی نوت ۸ تی که عملا نسخه NFC این دستگاه است را نیز شامل می‌شود یا خیر. شیائومی همچنین روز گذشته اعلام کرده بود موفق به فروش بیش از ۲۰۰ میلیون دستگاه گوشی از سری ردمی نوت در سراسر جهان شده است.

طبق شایعات اخیر گزارش شده است که ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ از نمایشگر LCD با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و بریدگی بالای نمایشگر قطره‌ای شکل مخصوص دوربین سلفی بهره خواهد برد. شیائومی در این نسخه، چیپست مدیاتک یعنی هلیو G85 جایگزین تراشه اسنپدراگون ۶۶۵ خواهد شد. از دیگر مشخصات قابل توجه این موبایل جدید می‌توان به بهره‌مندی از ۴ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ وات اشاره کرد. مشخصات دوربین نسخه جدید هنوز مشخص نشده است اما به نظر می‌رسد شیائومی نسبت به نسخه پایه تغییر زیادی در آن اعمال نکند.
 
شیائومی هنوز زمان عرضه نسخه ۲۰۲۱ گوشی محبوب ردمی نوت ۸ را مشخص نکرده است. همچنین گفته می‌شود که نسخه جدید فقط در بازارهای منتخب اتحادیه اروپا و روسیه در دسترس کاربران قرار خواهد کرد، با این حال به زودی جزئیات بیشتری از ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.