اپراتورها

تلفن همراه

May 22, 2021
11:52 شنبه، 1ام خردادماه 1400
کد خبر: 124419

افتتاح ۳۴ سایت مخابراتی ملایر با حضور وزیر ارتباطات

 
 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان از افتتاح ۳۴ سایت مخابراتی شهرستان ملایر و ارتقاء ۲۴ درصدی اتصال به شبکه ملی اطلاعات با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.
 
مجتبی ساکی شنبه یکم خردادماه در حاشیه افتتاح ۳۴ سایت مخابراتی شهرستان ملایر در روستای ده‌چانه شهرستان ملایر با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار کرد: از شهریورماه سال گذشته تا امروز ۱۶۴ سایت مخابراتی در ۲۶۴ روستا در سطح استان همدان پوشش داده شد و بدین ترتیب وضعیت اتصال به شبکه ملی اطلاعات به میزان ۲۴ درصد ارتقاء یافت.
 
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان افزود: در حال حاضر نرخ اتصال روستاهای استان همدان به شبکه ملی اطلاعات ۹۷ و نیم درصد است که تکنولوژی هایی شامل ADSL،3G و 4G این اتصال به شبکه را فراهم می کنند.
 
وی به ارتقاء ۳۴ سایت مخابراتی در سطح شهرستان ملایر با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان اشاره و اضافه کرد: این ۳۴ سایت، ۴۷ روستا را پوشش دادند و سبب بهبود ۲۷ درصدی وضعیت اتصال به شبکه ملی اطلاعات شدند و با این تعداد، ۹۷ درصد روستاهای شهرستان از نظر جغرافیایی و ۹۹ درصد روستاها از نظر جمعیتی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.
 
ساکی با بیان اینکه تا قبل از شهریورماه سال ۹۹ تنها ۱۰ روستا در بخش زند سرویس مناسب برای اتصال به شبکه ملی اطلاعات داشتند، مطرح کرد: امروز همه روستاهای بخش زند با نرخ ۱۰۰ درصدی به شبکه ملی ارتباطات دسترسی دارند یعنی بخشی که تا پیش از این محروم ترین بخش در سطح استان از نظر دسترسی به شبکه ملی بوده، امروز برخوردارترین بخش در سطح استان است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.