تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

May 24, 2021
16:35 دوشنبه، 3ام خردادماه 1400
کد خبر: 124557

۳۰ استارت‌آپ حوزه فناوری‌های دیجیتال حمایت می‌شوند

 
ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ۳۰ استارت‌آپ حوزه فناوری‌های دیجیتال برای توسعه محصول حمایت می‌کند.
 
به گزارش معاونت علمی، حمایت از استارت‌آپ های حوزه فناوری‌های دیجیتال با هدف حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش شانس موفقیت در بازار صورت می‌گیرد. در این راستا با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز نوآوری اقتصاد دیجیتال، رویدادی برای اجرایی شدن ایده‌های خلاق تیم‌های استارت‌آپی در حوزه‌هایی مانند شهر هوشمند، شهر امن، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا برگزار می‌شود.
 
در این رویداد تیم‌های استارت‌آپی حوزه‌های شهر هوشمند، شهر امن، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، مخابرات، بلاکچین و امنیت سایبری این فرصت را دارند که با ارائه ایده‌های خود، از این تسهیلات استفاده کنند.
 
استارت‌آپ های شرکت کننده در این رویداد، طی سه مرحله و با در نظر گرفتن ۵ معیار «ایده»، «تیم»، «بازار»، «مدل درآمدی» و «پتانسیل اقتصادی» ارزیابی می‌شوند و بیش از ۳۰ استارت‌آپ، به چرخه حمایتی نهایی می رسند.
 
استارت‌آپ هایی که پتانسیل تبدیل شدن به یک کسب‌وکار موفق را دارند؛ وارد برنامه پیش‌شتابدهی، تیم‌سازی، آموزش و مشاوره خواهند شد.
 
همچنین استارت‌آپ هایی که مراحل اولیه شکل‌گیری خود را به شکل مناسبی طی کرده باشند، مستقیماً به مرحله شتابدهی و دریافت سرمایه وارد خواهند شد.
 
در ادامه مجموعه‌هایی که از توانمندی بالایی برخوردار هستند؛ اما ایده آنان در مرحله ارزیابی مورد موافقت قرار نگرفته است، به مرکز نوآوری معرفی می‌شوند و پروژه‌های استارت‌آپی متناسب با توانمندی اعضای تیم، به آن‌ها معرفی خواهد شد.
 
سرمایه‌گذاری روی ۳۰ استارت‌آپ منتخب نیز تا سقف ۱۵۰ میلیارد ریال است و استارت‌آپ‌ها برای شرکت در این رویداد تا هفته سوم خردادماه، فرصت دارند به آدرس اینترنتی https://ictc.isti.ir/ مراجعه کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.