تلفن همراه

فناوری

گوشی

May 24, 2021
16:47 دوشنبه، 3ام خردادماه 1400
کد خبر: 124560

مشخصات موبایل پیکسل ۶ فاش شد

 
مشخصاتی جدید از سری موبایل پیسکل۶ متعلق به گوگل فاش شده که نشان می دهد هر دو دستگاه از فناوری ۵Gپشتیبانی می کنند. همچنین یکی از آنها دوربینی ۵۰ مگاپیکسلی دارد.
 
 به نقل از گیزمودو، گوگل تصمیم دارد در آینده نزدیک ۳ موبایل به بازار عرضه می‌کند که عبارتند از پیکسل۶ پرو، پیکسل ۶ و پیکسل ۵a.
 
درهمین راستا در پادکست جدید وب سایت اندروید پلیس جزئیات تازه ای از دو موبایل سری پیکسل ۶ منتشر شده است. مکس وینباخ یکی از خبرنگاران قدیمی حوزه موبایل در این پادکست اشاره می‌کند پیکسل۶ در اکتبر سال جاری عرضه شود اما ممکن است به دلیل کمبود تراشه این رویداد به ماه نوامبر منتقل شود.
 
پیکسل۶ نمایشگر ۶ اینچی او ال ای دی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد داشت. احتمالاً پردازشگر جدیدی در آن به کار می‌رود که گوگل با همکاری یک شرکت کره‌ای طراحی کرده است. پشت این موبایل دو دوربین قرار خواهدد اشت.
 
از سوی دیگر موبایل پیکسل ۶ پرو نمایشگر ۶.۶۷ اینچی او ال ای دی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزر خواهد داشت. پشت آن سه دوربین نصب می‌شود. طبق گزارشی دیگر دوربین اصلی پیکسل۶ پرو ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین پریسکوپ ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین اولت را واید قرار خواهد داشت. باتری این دستگاه نیز ۵ هزار میلی آمپری است.
 
در کنار این موارد پیش بینی می‌شود هر دو این دستگاه‌ها از فناوری ۵G، شارژ بی سیم و UWB استفاده کنند. UWB با هدف پشتیبانی از ویژگی کلید خودروی دیجیتال در اندروید طراحی شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.