اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

May 25, 2021
11:53 سه شنبه، 4ام خردادماه 1400
کد خبر: 124583

سیگنال دو زبانه شد

 
 اپلیکیشن سیگنال، اپلیکیشن بازار سرمایه و مالی کشور، در سال جاری به صورت دو زبانه و همچنین افزوده شدن اطلاعات مربوط به سهام عدالت به مردم خدمات ارائه می‌کند.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت دانش‌بنیان پارت،  اپلکیشن سیگنال، توسط شرکت پارت راه‌اندازی شده است و بیش از ۴ میلیون نصب فعال دارد. علی رسولی‌زاده مدیرعامل شرکت پارت با بیان اینکه غیرفارسی‌زبانان هم می‌خواستند از این اپلکیشن استفاده کنند و به همین خاطر نسخه انگلیسی آن طراحی و در سال جدید رونمایی شد، گفت: «با اضافه شدن این کاربرد فعالان حوزه‌های مالی بین‌المللی نیز می‌توانند از اطلاعات بازار سرمایه و بازارهای مالی کشور مطلع شوند.در این اپلیکیشن اطلاعات مربوط به بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری از جمله بازار سرمایه، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و بورس‌های جهانی پوشش داده شده و روز‌به‌روز این اطلاعات درحال بهبود و ارتقا است.»
 
او همچنین به اضافه شدن اطلاعات سهام عدالت به سیگنال اشاره کرد و گفت: «موضوع سهام عدالت مبتلا به قشر عظیمی از مردم است. اطلاعات و جزئیات مربوط به سهام عدالت نیز به این اپلیکیشن اضافه شده و مردم از طریق این اپلیکیشن می‌‎توانند پاسخ سوالات خود را در این حوزه دریافت کنند.در این اپلیکیشن تلاش شده سطوح دانشی مختلف پوشش داده شود تا افراد مبتدی و حرفه‌ای بتوانند از آن به بهترین صورت استفاده کنند.»
 
رسولی‌زاده ادامه داد: «در این اپلیکیشن اطلاعات سایر بازارها مانند خدمات بانکی، وام‌های بانکی، ارز و طلا نیز با جزئیات کامل در اختیار مردم قرار می‌گیرد تا مردم در جریان جزئیات اکوسیستم مالی کشور باشند. در بازارهای مالی مباحث مربوط به حوزه‌های مسکن و خودرو مورد توجه مردم است بنابراین اطلاعات این حوزه نیز جمع‌آوری شد و اکنون مردم از طریق اپلیکیشن سیگنال می‌توانند به اطلاعات این دو حوزه نیز دست پیدا کنند.»
 
به گفته رسولی‌زاده در خردادماه سال جاری نیز امکانات جدیدی در حوزه کارگزاری‌ها به اپلیکیشن سیگنال اضافه می‎‌شود و از این طریق، ثبت‌نام در کارگزاری‎‌ها و بهره‌مندی از خدمات آن‌ها در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
 
او اضافه کرد: «در این اپلیکیشن ابزارهای لازم برای تجزیه و تحلیل حرفه‌‎ای و تخصصی افراد ایجاد شده تا مردم به دور از هیجانات خاص بازار بتوانند اطلاعات لازم در حوزه مالی و سرمایه‌گذاری را کسب کنند.»
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.