تلفن همراه

فناوری

گوشی

May 25, 2021
12:08 سه شنبه، 4ام خردادماه 1400
کد خبر: 124588

گلکسی تب S7 FE سامسونگ با اسنپدراگون 750G و پشتیبانی از شبکه 5G از راه رسید

 
در هفته‌های گذشته شاهد انتشار شایعات و گزارش‌های زیادی درباره گلکسی تب S7 FE سامسونگ بودیم و حالا کره‌ای‌ها این دستگاه را در آلمان معرفی کرده‌اند. در حقیقت این دستگاه در سایت آلمان این کمپانی قرار گرفته است.
 
سامسونگ برای اینکه نام محصولاتش یکسان باشد، تصمیم گرفته بجای پسوند لایت از پسوند FE استفاده کند چرا که هم اکنون در بازار گلکسی S20 FE را به فروش می‌رساند و انتظار می‌رود در ماه‌های آینده هم گلکسی S21 FE از راه برسد. دستگاه‌های با این پسوند در کنار مشخصات فنی قدرتمند، قیمت مناسبی هم دارند.
 
گلکسی تب S7 FE سامسونگ را باید نسخه ضعیف‌تر گلکسی تب S7 پلاس دانست، با این حال ابعاد نمایشگر هردوی آن‌ها یکسان است. تبلت جدید کره‌ای‌ها از نمایشگر ۱۲.۴ اینچی LCD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و رفرش ریت ۶۰ هرتز بهره می‌برد.

سامسونگ برای این تبلتش چیپ میان‌رده اسنپدراگون ۷۵۰G را درنظر گرفته که توسط ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود، البته می‌توان در آن از کارت حافظه هم استفاده کرد. روی پنل پشتی آن دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته و کاربران برای تماس‌های ویدیویی به یک دوربین ۵ مگاپیکسلی دسترسی دارند.

وظیفه تامین انرژی این تبلت برعهده یک باتری ۱۰,۰۹۰ میلی آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند، البته باید این شارژر را بطور جداگانه تهیه کرد. این محصول درون جعبه‌اش قلم S Pen دارد و به مدت ۶ ماه اپ «Clip Studio Paint» را بطور رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این تبلت همچنین از DeX پشتیبانی می‌کند.

ابعاد گلکسی تب S7 FE سامسونگ برابر ۲۸۴.۸ در ۱۸۵ در ۶.۳ میلی‌متر است و وزنش به ۶۰۸ گرم می‌رسد. در سایت آلمان سامسونگ قیمت این دستگاه در نسخه پایه برابر ۶۴۹ یورو عنوان شده که از شبکه ۵G هم پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود این دستگاه بدون پشتیبانی از این شبکه ۵۰ تا ۱۰۰ یورو ارزان‌تر باشد.
 
این تبلت در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای وارد بازار می‌شود، البته هنوز نمی‌دانیم چه تاریخی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.