اینترنت و شبکه

تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

May 30, 2021
14:50 یکشنبه، 9ام خردادماه 1400
کد خبر: 124782

چهارمین رویداد بین المللی «تهران هوشمند» به صورت مجازی برگزار می‌شود

 
 
چهارمین رویداد بین‌المللی تهران هوشمند با شعار«تحول دیجیتال، خدمات دیجیتال» و با تمرکز بر شهرهای هوشمند در دوران کرونا و پساکرونا به صورت مجازی و طی روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.
 
چهارمین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند روز چهاردهم تیرماه افتتاح و با توجه به همه‌‌گیری بیماری کرونا، به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و ارج نهادن به سلامتی علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.
 
این رویداد شامل سخنرانی چهره‌ها و مدیران ارشد، نشست‌های تخصصی، کارگاه‌ها، تاک‌شو و به همراه برنامه‌های جانبی دیگر خواهد بود و به صورت آنلاین از طریق سایت مرکز تهران هوشمند به نشانی smart.tehran.ir در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.
 
نشست‌های تخصصی داخلی و بین‌المللی این رویداد با حضور فعالان و بازیگران اصلی شهر هوشمند در تهران و سایر مراکز استانی کشور و شهرهای پیشروی دنیا در این زمینه برگزار شده و همچنین چهره‌های شاخص داخلی و بین‌المللی در حوزه مدیریت شهری و فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان سخنران در این رویداد حضور خواهند داشت.
 
قابل ذکر است تا کنون سه دوره از رویداد «تهران هوشمند» از سال ۹۶ برگزار شده و نقش بسیاری در تعامل شهرداری با سایر نهادهای خارجی، دولتی و خصوصی، زیست‌بوم نوآوری و فناوری و توسعه برنامه تهران هوشمند و استفاده از تجربیات جهانی داشته است. در شهریور ماه سال ۹۹ اعلام شد که فاوای شهرداری، همراه اول و مبین‌نت برای تحقق «تهران هوشمند» با یکدیگر همکاری می‌کنند. 
 
همچنین هفته گذشته نیز شهرداری تهران با برگزاری یک نشست خبری از آمار و ارقام شهر هوشمند و آخرین برنامه‌های این نهاد در این راستا سخن گفت و «پیروز حناچی» شهردار تهران اعلام کرد که رتبه جهانی تهران در زمینه هوشمندسازی در ایام کرونا ارتقاء پیدا کرده است. 
 
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چهارمین رویداد بین‌المللی تهران هوشمند می‌توانند به سایت مرکز و دبیرخانه تهران هوشمند و شبکه‌های اجتماعی آن به نشانی @smartehran مراجعه کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.