تلفن همراه

گجت

May 30, 2021
16:52 یکشنبه، 9ام خردادماه 1400
کد خبر: 124798

رندرهای هواوی واچ ۳ با دکمه‌ای شبیه به اپل واچ منتشر شد

 
هواوی واچ ۳ چهارشنبه این هفته معرفی می‌شود و حالا چند روز مانده به مراسم این شرکت، رندرهای هر دو مدل آن شامل واچ ۳ و واچ ۳ پرو فاش شده‌اند. در این رندرها دستگاهی خوش‌تراش، با بدنه‌ای باکیفیت و نمایشگر دایره‌ای دیده می‌شود.
 
در دو تصویری که از هواوی واچ ۳ در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده، دو نسخه از این سری قابل مشاهده‌اند. مدل اول احتمالا فریمی از جنس یاقوت کبود و بند سیلیکونی دارد. مدل دوم اما از فریمی با جنس فولاد ضدزنگ و بند چرمی بهره می‌برد.
 
 
 
نمایشگری که در این رندرها دیده می‌شود نسبتا بزرگ به نظر می‌رسد و کاملا به سمت لبه‌های دستگاه کشیده شده است. حاشیه‌های کنار صفحه هم کمی خمیدگی دارد، با این حال، کیفیت تصاویر موجود آن قدر واضح نیست که بتوانیم درباره تجربه احتمالی استفاده از این نمایشگر نظر دهیم.
در رابط کاربری هواوی واچ ۳ ویجت‌هایی دیده می‌شود که شامل زمان و تاریخ، آب و هوا و بخش موسیقی است. افزون بر این، آیکن دستیار صوتی Celia را می‌بینیم. این دستگاه در سمت راست بدنه دو دکمه فیزیکی دارد که دکمه بالایی بسیار جالب توجه است. ظاهر این دکمه می‌تواند یادآور دکمه معروف اپل واچ باشد که امکان چرخیدن و کلیک شدن را دارد.
 
متاسفانه در حال حاضر تصویر دیگری از هواوی واچ ۳ منتشر نشده اما شاید در این چند روز باقی مانده شاهد افشای اطلاعات بیشتری از این ساعت هوشمند باشیم. طبق گزارش‌ها، هواوی قرار است چهارشنبه از نسخه دوم سیستم عامل هارمونی، تبلت میت‌پد پرو ۲ و حتی شاید سری P50 رونمایی کند. البته درباره سری P50 مطمئن نیستیم و شاید بهتر باشد که این شایعه را قطعی در نظر نگیریم.
 
هواوی سیستم عامل هارمونی را برای کاهش اتکا به اندروید و تقلیل اثر تحریم‌های آمریکا توسعه داده. این سیستم عامل می‌تواند روی دامنه گسترده‌ای از محصولات هواوی اجرا شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.