تلفن همراه

گوشی

June 7, 2021
13:50 دوشنبه، 17ام خردادماه 1400
کد خبر: 125050

قیمت گلکسی S21 FE سامسونگ افشا شد: پایین‌تر از انتظار

 
سامسونگ در هفته‌های آینده از جدیدترین عضو خانواده گلکسی FE رونمایی خواهد کرد و حالا گزارشی جدید از قیمت گلکسی S21 FE خبر می‌دهد که کمتر از گلکسی S20 FE است.
 
کره‌ای‌ها سال گذشته میلادی از گوشی گلکسی S20 FE رونمایی کردند که قیمت پایین‌تری نسبت به پرچمدارهای ۲۰۲۰ سامسونگ دارد، اما همچنان از قابلیت‌های قابل توجهی بهره می‌برد و مشخصات فنی قدرتمندی دارد. امسال هم این کمپانی از نسخه FE گلکسی S21 رونمایی خواهد کرد که از ویژگی‌های جذابی بهره می‌برد.
 
طبق گزارش‌ها، گلکسی S21 FE نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد خواهد داشت که در مرکز آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی قرار می‌گیرد. رزولوشن این پنل به فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. ظاهرا کره‌ای‌ها می‌خواهند از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ در این محصول استفاده کنند و همچنین برای آن حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی درنظر گرفته‌اند.
 
اخیرا رندرهای این گوشی هوشمند هم به اینترنت راه پیدا کرده که ما را با طراحی و رنگ‌های متنوع آن آشنا می‌کند. طبق این رندرها، به نظر می‌رسد گلکسی S21 FE از ماژول دوربین پلاستیکی بهره می‌برد و خبری از ماژول فلزی موجود در سری گلکسی S21 نیست. با این وجود، همچنان فریم فلزی خواهد داشت.

با توجه به گزارش‌ها و شایعات، با یک گوشی جذاب روبه‌رو هستیم، اما سامسونگ می‌خواهد آن را با چه قیمتی روانه بازار کند؟ گزارش جدید یک رسانه کره‌ای جواب این سوال را در اختیار ما قرار می‌دهد.
 
طبق این گزارش، قیمت گلکسی S21 FE در محدوده ۶۲۰ تا ۷۲۰ دلار قرار می‌گیرد که پایین‌تر از گلکسی S20 FE با قیمت ۸۱۰ دلار در زمان عرضه اولیه است. بنابراین احتمالا کره‌ای‌ها قیمت جدیدترین عضو خانواده گلکسی FE را ۱۰۰ دلار و شاید بیشتر، کاهش خواهند داد.
 
در صورتی که این قیمت صحت داشته باشد و البته سامسونگ مشخصات فنی قدرتمندی به همراه دوربین‌های باکیفیتی برای گلکسی S21 FE درنظر بگیرد، باید منتظر استقبال بالایی از آن در بازار جهانی باشیم. شاید کره‌ای‌ها به علت عدم عرضه نسل جدید گلکسی نوت در سال جاری میلادی، تصمیم به کاهش قیمت گلکسی S21 FE گرفته باشند.
 
در حال حاضر بطور دقیق نمی‌دانیم گلکسی S21 FE چه زمانی معرفی می‌شود، اما احتمالا این دستگاه در تابستان از راه می‌رسد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.