اپلیکیشن

تلفن همراه

June 9, 2021
12:14 چهارشنبه، 19ام خردادماه 1400
کد خبر: 125138

اسنپ ساپلای برای تهیه مواد اولیه رستوران‌ها راه‌اندازی شد

 
 
سوپراپلیکیشن اسنپ‌، سرویس جدیدی به نام اسنپ ساپلای را راه‌اندازی کرده که قراری است خرید مواد اولیه را برای رستوران‌ها راحت‌تر‌ و شفافت‌تر کند. به نظر می‌رسد با توجه به بی‌رقیب‌ بودن اسنپ‌فود در بازار فروش دلیوری آنلاین غذا این یک قدم دیگر روبه جلو برای گرفتن سهم بیشتر از این بازار بی‌انتها باشد.
 
 گروه اسنپ تصمیم گرفته است برای رضایت بیشتر مشتریانش و کمک به رستوران‌ها سرویس اسنپ ساپلای را راه‌اندازی کند. علیرضا صادقیان، معاون استراتژی گروه اسنپ، در خصوص این سرویس جدید به پیوست گفت: « اسنپ ساپلای برای کاهش تورم و ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید‌کننده و مصرف‌کننده و سهولت در تهیه و خرید مواد مورد نیاز رستوران‌ها و همچنین در راستای توسعه عمودی خدمات گروه اسنپ و افزایش بهره‌وری زنجیره‌ی تامین رستوران‌ها‌ فعالیت می‌کند.»
 
او اعلام می‌کند که فعلا این سرویس به صورت آزمایشی در تهران راه‌اندازی شده تا مراحل کار بررسی شود و در صورت موفقیت به سایر رستوران‌ها در سایر شهرستانها نیز توسعه یابد. براساس توضیحات او در اسنپ ساپلای آنها به رستوران‌ها کمک می‌کند تا مواد اولیه رستوران خود را با هزینه ارزان‌تر و به صورت شفاف‌تر از تامین‌کنندگان بازار تهیه کنند. صادقیان تاکید می‌کند که هر رستورانی که با اسنپ فود کار می‌کند امکان استفاده از اسنپ ساپلای را دارد.
 
 
اسنپ‌ فود سرویس سفارش غذا گروه اسنپ از جمله سرویس‌های موفق این گروه است که بدون رقیب بزرگ براساس ادعای مدیران آن بیش از ۹۰ درصد بازار سفارش آنلاین غذا را در اختیار دارند. همه‌گیری ویروس کرونا موجب شد تا اسنپ‌ فود تقریبا در یک بازه زمانی کوتاه، ۸۰ درصد از تقاضای خود را از دست بدهد؛ هر چند که این موضوع پس از گذشت زمانی به گفته مهراد عبدالرزاق، رئیس هیات مدیره اسنپ فود با فعال شدن سرویس‌های سوپرمارکت و اضافه شدن روش‌های جدید به سیستم غذا باعث شد تا اسنپ فود به باور مدیرانش نسبتا به دوران اوج خود بازگردد. حالا اسنپ فود با اسنپ ساپلای امیدوار است بتواند سهم بیشتری از بازار سفارش غذا را علاوه بر سمت مشتری از سمت رستورانها نیز به دست بیاورد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.