اپلیکیشن

بازی

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

June 9, 2021
16:58 چهارشنبه، 19ام خردادماه 1400
کد خبر: 125160

مهلت ارسال آثار به جشنواره ویگما ۲۰۲۱ تمدید شد

 
مهلت ارسال آثار به جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی یا ویگما ۲۰۲۱ به دلیل تعطیلات و ارائه زمان کافی به تمام توسعه‌دهندگان و تیم‌های بازی‌سازی تا پایان روز ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ تمدید شد.
 
به گزارش روابط عمومی ویگما ۲۰۲۱، دومین دوره جشنواره منقدان بازی‌های ویدیویی یا ویگما در ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ و با انتشار فراخوان ارسال آثار، فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد. در آن زمان اعلام شد که مهلت ارسال آثار به جشنواره ویگما ۲۰۲۱ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ خواهد بود. با این حال، با توجه به تعطیلات و البته به دلیل ارائه زمان کافی به تمام توسعه دهندگان و تیم‌های بازی‌سازی، تیم برگزاری ویگما تصمیم به تمدید مهلت ارسال آثار گرفته است.
 
مدت زمان تمدید مهلت فراخوان، ۵ روز است و بازی‌سازان تا پایان روز ۲۰ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ برای ارسال آثار خود زمان دارند. مطابق با فراخوان جشنواره ویگما ۲۰۲۱، تنها بازی‌هایی می‌توانند در این دوره از جشنواره شرکت ‌کنند که در بازه زمانی ۱۵ دی ۱۳۹۸ الی ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ منتشر شده باشند. بازی‌هایی که در دور قبلی ویگما شرکت کرده‌اند، در صورتی که یکسال گذشته به روزرسانی‌های متعددی برایشان منتشر شده باشد، می‌توانند در بخش بهترین بازی به رقابت بپردازند. براساس این گزارش ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ آخرین مهلت ارسال آثار خواهد بود و این مهلت به هیچ وجه تمدید نمی‌شود.
 
بخش اصلی جشنواره همانند دور قبلی شامل ۸ جایزه اصلی «بهترین بازی سال»، «بهترین بازی در جریان (On-Going)»،« بهترین طراحی بازی»، «بهترین داستان و روایت»، «بهترین کارگردانی هنری»، «بهترین موسیقی و صدا»، «خلاقانه‌ترین بازی» و «مورد انتظارترین بازی» است. براساس زمان‌بندی صورت گرفته همچنین زمان برگزاری رویداد ویگما ۲۰۲۱ جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.