تلفن همراه

گوشی

June 12, 2021
14:41 شنبه، 22ام خردادماه 1400
کد خبر: 125228

تاریخ معرفی و عرضه نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ و گلکسی واچ ۴ افشا شد

 
 
گزارش‌های قبلی از احتمال برگزاری رویدادی از سوی سامسونگ در مرداد ماه برای معرفی گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی واچ ۴ خبر داده بودند. حالا دو گزارش تازه تاریخ دقیق‌تری را برای معرفی محصولات جدید این غول کره‌ای اعلام کرده‌اند.
 
«جان پراسر»، یوتیوبر کانال Front Page Tech می‌گوید از منابع معتبر خود شنیده که گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ در تاریخ ۵ شهریور و گلکسی واچ ۴ و اکتیو واچ ۴ در تاریخ ۲۰ مرداد عرضه می‌شوند. دیگر منبع آگاه بازار، «مکس واین‌باخ» مدعی است که سامسونگ ۱۲ مرداد در مراسم آنپکد بعدی خود از گلکسی واچ ۴ و گلکسی اکتیو واچ ۴ در کنار گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فپلی ۳ پرده برمی‌دارد.
 
مراسم آنپکد بعدی افزون بر این چهار دستگاه، می‌تواند میزبان گلکسی بادز ۲ و گلکسی S21 FE هم باشد. مطابق گزارش‌های قبلی، گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کنند. با این حال، عجیب نخواهد بود اگر گلکسی زد فولد ۳ با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس از راه برسد.

 
گلکسی زد فولد ۳ احتمالا ظاهری مشابه مدل فعلی خواهد داشت اما علاوه بر قلم S Pen، از دوربین سلفی زیر نمایشگر هم بهره می‌برد. این گوشی برای نمایشگر اصلی از پنلی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده خواهد کرد. گلکسی زد فلیپ ۳ هم نسبت به قبل نمایشگر بزرگ‌تری خواهد داشت و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.
 
هر دو دستگاه احتمالا نسبت به نسخه‌های موجود ارزان‌تر خواهند بود. طبق شایعات، انتظار کاهش ۲۰ درصدی قیمت این دستگاه‌ها را داریم که موجب رسیدن قیمت گلکسی زد فولد ۳ به ۱۵۹۹ دلار و گلکسی زد فلیپ ۳ به ۹۵۹ دلار می‌شود.
در خصوص ساعت‌ها پیش‌تر تایید شده بود که با سیستم عامل Wear OS گوگل از راه می‌رسند. گلکسی واچ ۴ احتمالا دو مدل ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری و گلکسی اکتیو واچ ۴ احتمالا دو مدل ۴۰ و ۴۲ میلی‌متری خواهند داشت. نسخه اکتیو احتمالا شبیه اپل واچ SE، ساعتی ارزان‌تر از نسخه اصلی یعنی واچ ۴ خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.