تلفن همراه

گوشی

June 12, 2021
15:33 شنبه، 22ام خردادماه 1400
کد خبر: 125237

مشخصات کامل گوشی‌های سری آنر ۵۰ افشا شد

 
آنر چند روز دیگر از جدیدترین گوشی‌هایش رونمایی می‌کند، اما حالا مشخصات کامل گوشی‌های سری آنر ۵۰ شامل آنر ۵۰، آنر ۵۰ پرو و ۵۰ SE به اینترنت راه پیدا کرده‌اند.
 
مشخصات آنر ۵۰ و ۵۰ پرو
آنر ۵۰ ۵G به نمایشگر ۶.۵۷ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز می‌شود که درون آن دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. برادر بزرگترش، آنر ۵۰ پرو از نمایشگر ۶.۷۲ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد و دارای دوربین سلفی دوگانه با سنسورهای ۳۲ و ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود.
 
ابعاد آنر ۵۰ برابر ۱۵۹.۹۶ در ۷۳.۷۶ در ۷.۷۸ میلی‌متر خواهد بود و وزنش به ۱۷۵ گرم می‌رسد. ابعاد مدل پرو آن برابر ۱۶۳.۴۶ در ۷۴.۶۶ در ۸.۰۵ میلی‌متر است و وزنی برابر ۱۸۷ گرم خواهد داشت.
 
آنر ۵۰ در سمت چپ و آنر ۵۰ پرو در سمت راست
این گوشی‌های هوشمند به چیپ اسنپدراگون ۷۷۸G مجهز می‌شوند و در حالی که مدل استاندارد باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت، مدل پرو از باتری کوچکتر ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‎‌برد. مدل استاندارد از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند و کاربران در مدل پرو می‌توانند از شارژ سریع ۱۰۰ واتی استفاده کنند که در ۲۵ دقیقه باتری را کاملا شارژ می‌کند.
 
این محصولات آنر با دوربین اصلی چهارگانه یکسان از راه می‌رسند که شامل سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌شود.
 
مشخصات آنر ۵۰ SE
آنر برای این گوشی هوشمند نمایشگر ۶.۷۸ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس درنظر می‌گیرد که البته از نوع LCD خواهد بود. درون این پنل، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. پنل پشتی‌اش دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور ۱۰۰ مگاپیکسلی را میزبانی خواهد کرد که توسط دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو همراهی می‌شود.
 

 
آنر ۵۰ SE با چیپ دیمنسیتی ۹۰۰ به همراه یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی از راه می‌رسد.
 
تمام گوشی‌های سری آنر ۵۰ دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ با رابط کاربری Magic UI 4.2 خواهند بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.