اپراتورها

اپلیکیشن

تلفن همراه

June 13, 2021
11:04 یکشنبه، 23ام خردادماه 1400
کد خبر: 125244

پخش ویژه‌برنامه باغ آیینه از امشب در روبیکا و آیگپ

ویژه‌برنامه «باغ آیینه» به مناسبت دهه کرامت از امشب ساعت ۲۲ پخش و میزبان تمامی ایرانیان است.
 
 
 
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به مناسبت دهه کرامت، همراه اول در راستای تولید محتوای غنی جهت پخش در فضای دیجیتال، اقدام به تولید ویژه برنامه «باغ آیینه» کرده است.
 
این اقدام که در راستای تکریم دهه کرامت و به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) صورت گرفته، به دنبال تحقق اهداف بلند تحول دیجیتال با تمرکز بر تولید محتوا بر روی پلتفرم های دیجیتال کشور است.
 
ویژه برنامه «باغ آیینه» قرار است از امروز یکشنبه ۲۳ خردادماه به مدت ۱۲ شب میزبان کاربران روبیکا و آیگپ باشد و ساعات پرباری را با اجرای مسعود فروتن کارگردان مطرح کشورمان خلق کند.
 
در این برنامه ضمن گنجانده شدن آیتم های معنوی و به تصویر کشیدن زوایای حریم دو حرم مطهر در قم و مشهد مقدس، از چهره‌های سرشناس هنری کشور و همچنین خادمان ویژه و افتخاری حرم های مطهر دعوت به عمل آمده تا به گپ و گفت مستقیم با مردم بپردازند.
 
ویژه برنامه «باغ آیینه» از ساعت ۲۲ در اپلیکیشن های روبیکا و آیگپ پخش می شود و از امشب برای تمامی ایرانیان قابل دسترسی خواهد بود.
 
همراه اول به عنوان «لوکوموتیو پرقدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال» و داشتن «بالاترین رکورد سرعت اینترنت ایران»، سالهاست که با سرمایه گذاری بر روی تجهیزات و سرمایه های بومی، زمینه برقراری ارتباطات در گستره ایران عزیز را فراهم آورده است و با اتکا به این ظرفیت ها، به سمت نقش آفرینی فعال در حوزه تولید محتوا رفته تا با پرچم داری در این عرصه، زمینه مشارکت حداکثری در این بخش را فراهم آورد و به غنای هر چه بیشتر بستر دیجیتال کشور بیفزاید.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.