سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

June 15, 2021
14:56 سه شنبه، 25ام خردادماه 1400
کد خبر: 125347

انتشار تصاویری جدید از پهپاد ۲۹۹ دلاری DJI Mini SE

 
 
 
 
10.jpg
در حال حاضر، DJI Mini 2 مقرون به‌صرفه‌ترین پهپادی است که می‌توان با پرداخت کمتر از ۵۰۰ دلار آن را خریداری کرد. اما شاید بسیاری از افراد، توان پرداخت همین ۴۴۹ دلار را نیز برای خرید این پهپاد نداشته باشند و از این رو، بخش زیادی از علاقه‌مندان به این محصول از خرید خود منصرف می‌شوند. اما چندی پیش اطلاعاتی از یک پهپاد جدید و البته ارزان‌قیمت در وب‌سایت والمارت رویت شد که نشان می‌داد شرکت DJI در حال ساخت محصولی ارزان تحت عنوان Mini SE برای این قبیل خریداران است.
 
پهپادی که قیمت ۲۹۹ دلار برای آن عنوان شده و در صورت ورود به بازار، ارزان‌ترین پهپاد شرکت DJI لقب خواهد گرفت. ساعاتی پیش نیز تصاویری جدید منتسب به جعبه این پهپاد در یکی از فروشگاه‌های والمارت مشاهده شد.
 
طبق آخرین اطلاعات منتشرشده از این محصول، DJI Mini SE از لحاظ مشخصات فنی شباهت زیادی به نسخه اولیه مویک مینی (Mavic Mini) دارد؛ بدین معنی که به یک دوربین مجهز به رزولوشن ۲.۷K، و همینطور محدوده ارتباط وایرلس ۲.۵ مایلی (۴ کیلومتری) مجهز خواهد بود.
 
همچنین برای این محصول، کنترلر ارتقایافته و جدید پهپاد مینی ۲ پیش‌بینی شده که در قسمت پشتی جعبه پهپاد می‌توانید این کنترلر را مشاهده کرد. در خصوص قابلیت نگهداری شارژ نیز باید گفت که Mini SE می‌تواند با یک بار شارژ کامل، تا ۳۰ دقیقه در آسمان پرواز کند.
 
البته در نظر گرفتن چنین قیمتی از سوی DJI برای این پهپاد کمی‌عجیب و دور از ذهن به نظر می‌رسد، اما اگر این اطلاعات و تصاویر درست باشند، می‌تواند نشان‌دهنده توجه این شرکت به دسته‌بندی محصولات ارزان‌قیمت و تلاش آن برای تصاحب سهم بیشتری از بازار این پرنده‌های آهنین است.
 
 
20.jpg
 
 
 
 
30.jpg
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.