اپراتورها

تلفن همراه

June 18, 2021
12:14 جمعه، 28ام خردادماه 1400
کد خبر: 125432

توصیه مجمع نمایندگان استان فارس به وزیر ارتباطات

 
 مخابرات منطقه فارس با توجه به هزینه های نگهداری شبکه ،افزایش حقوق و مزایای کارکنان و بازنشستگان به دلیل عدم تعدیل و منطقی کردن تعرفه ها از سال 82 تاکنون توسط کمیسیون تنظیم مقررات با تنگناهای مالی و اقتصادی جدی مواجه است که بی توجهی به این مسایل موجب عدم توسعه در صنعت مخابرات می شود .
 
به گزارش اداره کل ارتباطات و اموربین الملل ، ابراهیم عزیزی ، رییس مجمع نماینده استان فارس در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به مهندس آذری جهرمی ، وزیر ارتباطات ضمن بین این مطلب افزود : بی توجهی به این مسایل و چالش های موجود می تواند موجب ایجاد اختلال در ارتباط ، نارضایتی های کارکنان ، آسیب جدی به تولید کنندگان تجهیزات و پیمانکاران نگهداری شبکه ، عدم توسعه به موقع و در نتیجه عقب ماندگی این صنعت از فناوری روز دنیا گردد.
 
رییس مجمع نماینده استان فارس در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به به شرایط  شیوع بیماری کرونا در جامعه افزود: استفاده از اینترنت در نظام آموزشی  کشور در سیستم های کسب و کار و بازار و سیستم های خدمات رسانی افزایش چشمگیر داشته است .
 
ابراهیم عزیزی باتاکید بر پی گیری جدی این مشکلات  تصریح کرد : با ادامه این روند احتمال کندی ، قطع ووصل و خرابی شبکه های اینترنتی قابل پیش بینی است .
 
وی در پایان بر حمایت جدی وزارت ارتباطات  برای تقویت مالی و امکاناتی شرکت مخابرات جهت نیل به اهداف توسعه ای و محرومیت زدایی در استان فارس تاکید کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.