اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

June 19, 2021
17:03 شنبه، 29ام خردادماه 1400
کد خبر: 125497

تبلیغات Reels اینستاگرام برای تمام کاربران جهان فعال شد

 
اینستاگرام بالاخره تبلیغات را به بخش Reels اضافه کرد. این بخش که با الگوبرداری از تیک‌تاک پیاده‌سازی شده، از امروز در سراسر دنیا میزبان تبلیغات می‌شود. این تبلیغات مشابه ویدیوهای معمولی خواهند بود و با زمان حداکثر ۳۰ ثانیه بین ویدیوهای عادی نمایش داده می‌شوند.
 
تبلیغات بخش Reels که اینستاگرام از امروز آن‌ها را به کاربران نمایش می‌دهد، دارای برچسب کوچکی تحت عنوان Sponsored هستند که زیر نام سرویس تبلیغاتی نوشته می‌شود. اینستاگرام تبلیغات ریلز را از ماه آوریل در استرالیا، برزیل، آلمان و هند آغاز کرد. فیسبوک با این اقدام استراتژی جدی‌تری را برای تبلیغات در پیش گرفته و علاوه بر ریلز، تا چند روز دیگر در اپلیکیشن‌های آکیلس کوئست هم تبلیغات نشان خواهد داد.
 
اینستاگرام اعلام نکرده که تعداد نمایش تبلیغات ریلز برای هر فرد چقدر خواهد بود. این سیستم ظاهرا بر اساس نحوه استفاده کاربر از خود اینستاگرام تصمیم می‌گیرد که چند تبلیغ را به فرد نمایش دهد. این شرکت وعده داده که بازخورد کاربران درباره تبلیغات ریلز را بررسی می‌کند و درباره عملکرد تجاری این تبلیغات ارزیابی خواهد داشت.
 
 
تبلیغات ریلز هم مثل سایر محصولات تبلیغی اینستاگرام با یک مدل مزایده‌ای راه‌اندازی می‌شود. با این حال، تاکنون اطلاعاتی ارائه نشده که اثرگذاری تبلیغات ریلز را در فاز آزمایشی نشان دهد. این شرکت هنوز هیچ ابزار یا قالبی هم در اختیار تولیدکنندگان محتوا قرار نداده تا بتوانند کار با بخش تبلیغات ریلز را آغاز کنند و برای این بخش تبلیغ بسازند. این شرکت احتمالا فرض کرده که همه سیستم‌های تبلیغاتی از قبل ابزارهای لازم برای ایجاد تبلیغات عمودی را دارند.
 
سرویس ریلز تابستان پارسال آغاز به کار کرد و هنوز آماری درباره وضعیت عملکرد آن منتشر نشده است. رئیس اینستاگرام، «آدام موسری» در ماه ژانویه گفته بود که بخش ریلز در حال رشد است اما شرکت هنوز از این بخش رضایت کافی ندارد. ریلز در حال حاضر در بیش از ۸۰ کشور در دسترس است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.