تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

گجت

June 22, 2021
11:47 سه شنبه، 1ام تیرماه 1400
کد خبر: 125599

تاریخ برگزاری رویداد سامسونگ در MWC 2021 اعلام شد: احتمال معرفی گلکسی واچ ۴

 
سامسونگ در تاریخ ۷ تیر ماه ساعت ۲۱:۴۵ به وقت تهران رویداد مجازی‌اش را در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ برگزار خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که در این رویداد شاهد معرفی نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ با سیستم عامل ترکیبی سامسونگ و گوگل باشیم.
 
براساس اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت کنگره جهانی موبایل،‌ کره‌ای‌ها ساعت‌های هوشمند را دوباره به تصویر می‌کشند و فرصت‌های جدیدی در اختیار توسعه‌دهندگان و مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند. با توجه به چنین گفته‌ای، احتمالا در این رویداد نگاه جزئی به نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی واچ ۴ داشته باشیم، البته شاید از این محصول بطور کامل رونمایی شود.
 
همزمان با کنفرانس توسعه دهندگان گوگل، سیستم عامل جدید و ترکیبی گوگل و سامسونگ که در واقع محصول ادغام تایزن و Wear OS  است، رونمایی شد. اکنون ظاهرا کره‌ای‌ها قصد دارند اولین ساعت هوشمند خود با سیستم عامل جدید را در رویداد آنلاین MWC 2021 معرفی کنند.
 
پروژه مشترک جدید می‌تواند مشکلات هر دو شرکت را حل کند و اولین دستگاهی که با این پلتفرم از راه برسد، می‌تواند برای کاربران هیجان انگیز باشد.
 
 
پیشتر نیز گفته شده بود که کره‌ای‌ها قصد دارند گلکسی واچ ۴ را با این سیستم عامل همزمان با کنگره جهانی موبایل معرفی کنند. کنگره جهانی موبایل قرار است از ۷ تا ۱۰ تیرماه برگزار شود.  البته سامسونگ قصد ندارد به صورت حضوری در این رویداد شرکت کند و رویداد هفتم تیرماه نیز تحت عنوان «اکوسیستم گلکسی/ تجربه جدید واچ/ امنیت موبایل» به صورت آنلاین برگزار می‌شود.
 
پیشتر گفته شده بود که ساعت هوشمند جدید سامسونگ علاوه بر سیستم عامل جدید، مجهز به پردازنده ۵ نانومتری، گلس دو بعدی، حاشیه‌های باریک نمایشگر و طراحی بهبود یافته خواهد بود. سیستم عامل جدید این دستگاه که TizenWear OS نامیده می‌شود، از ویژگی‌های هر دو پلتفرم WearOS و تایزن بهره می‌برد.
 
در نهایت باید منتظر رویداد مجازی سامسونگ باشیم تا ببینیم ساعت هوشمند جدید با چه مشخصات و ویژگی‌هایی رونمایی خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.