تلفن همراه

گوشی

July 3, 2021
14:17 شنبه، 12ام تیرماه 1400
کد خبر: 125969

تصاویر جدید از آیفون ۱۳ فاش شد

 
تصاویری از آیفون ۱۳ منتشر شده که نشان می دهد در این نسخه ماژول دوربین پشتی برجسته تر است.
 
 به نقل از دیلی میل، تصاویر جدیدی از یک دستگاه منتشر شده که به نظر می‌رسد مربوط به آیفون ۱۳ باشد. این تصاویر نشان می‌دهد ماژول دوربین پشتی بزرگ‌تر از نسخه‌های پشین است و به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از لنز واید انگل (زاویه باز) و همچنین قابلیت بزرگنمایی، تصاویر بهتری ثبت کنند.

 
تصاویری از ماکت‌های این دستگاه روی شبکه اجتماعی چینی «ویبو» منتشر شده است. یکی از ماکت‌ها که به نظر نمی‌رسد مدل پرو باشد، لنز دوربین به صورت مورب قرار گرفته است. این در حالی است که در مدل‌های پیشین لنزها به طور عمودی قرار گرفته بودند.

 
در حال حاضر ادعاهای مختلفی درباره سری جدید آیفون منتشر شده که از آن جمله می توان به بزرگ‌تر شدن ماژول دوربین پشتی، لنز تله فتو با زوم ۲.۵ برابر و یک لنز زاویه باز (واید انگل) اشاره کرد.

 
به نوشته وب سایت مک رومر دوربین‌های هر ۴ مدل دستگاه جدید اپل یعنی آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس ارتقاء یافته‌اند.
 
به نوشته وب سایت تامز گاید، لنزهای این دستگاه‌ها مجهز به قابلیت فوکوس اتوماتیک و OIS هستند که میزان لرزش در تصویر را کاهش می‌دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.