تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

July 10, 2021
11:36 شنبه، 19ام تیرماه 1400
کد خبر: 126184

رئیس پست بم: پلمب اداره ما غیرقانونی بود

 
 رئیس اداره پست شهرستان بم به پلمب ساختمان این اداره طی هفته گذشته به علت رعایت نکردن مصوبات ستاد کرونا واکنش نشان داد و گفت: با توجه به اینکه پست جزو ادارات خدمات رسان و ضروری به حساب می‌آید لذا پلمب آن طی روز چهارشنبه ۱۶ تیرماه جاری غیرقانونی بوده است.
 
به گزارش روابط عمومی اداره پست شهرستان بم، مجتبی قلعه خانی بیان کرد: مجموعه اداره پست بم در گروه یک و جزو سازمان‌های خدمت‌رسان مانند آتش‌نشانی، بیمارستان‌ها و مراکز اورژانس قرار دارد.
وی اظهارداشت: خدمات پستی جزو الزامات و ضروریات روزمره زندگی شهروندان است و هیچ اختلالی در فعالیت پست ایجاد نشده، بنابراین مردم می‌توانند خدمات خود را از اداره پست دریافت نمایند.
 
اداره پست شهرستان بم روز چهارشنبه هفته گذشته به علت رعایت نکردن مصوبات ستاد کرونا و محدودیت ها با دستور قضایی پلمب شد؛ براساس مصوبات ستاد کرونا ادارات در شرق استان کرمان طی روزهای ۱۶ و ۱۷ تیرماه تعطیل اعلام شده بودند.
 
فرماندار بم درباره پلمب این اداره گفته بود: اداره پست شهرستان به دلیل رعایت نکردن محدودیت‌های کرونا به دستور مقام قضایی توسط کارشناسان بهداشت محیط پلمب شد.
 
هادی شهسوارپور تصریح کرده بود: به تمامی ادارات دولتی و صنوف غیرضروری مصوب و ابلاغ شده است که از پذیرش هرگونه ارباب رجوع خودداری کنند و اداره پست شهرستان هم نباید پذیرای ارباب رجوع می‌بود.
 
آنطور که در خبر ارسالی اداره پست بم به خبرگزاری ایرنا آمده قلعه خانی رئیس این اداره در ادامه توضیحات خود درباره این رویداد گفته است: اداره پست می‌تواند به قطع زنجیره کرونا و خروج از این پیک کمک بسیار زیادی داشته باشد.
رئیس اداره پست شهرستان بم تاکیدکرد: در دوران شیوع ویروس کرونا بویژه تعطیلات ۲ هفته‌ای اخیر کسب‌وکارها، بخش عمده‌ای از خریدهای مردم به‌صورت غیرحضوری و از طریق فروشگاه‌های اینترنتی انجام می‌شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه تحویل بخش عمده این بسته‌ها توسط شبکه پستی انجام می‌شود، شرکت ملی پست با بسیج تمامی امکانات موجود و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی، تلاش کرده بسته‌ها و امانات مردم را به موقع تحویل دهد.
 
شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق کرمان واقع شده است و در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد.
 
۱۶ شهرستان استان کرمان اینک در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.