تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

July 10, 2021
14:58 شنبه، 19ام تیرماه 1400
کد خبر: 126213

سومین بوت کمپ ۱۴۰۰ اینترنت اشیا مردادماه برگزار خواهد شد

 
 
مرکز تحقیقات اینترنت اشیا با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی، سومین بوت‌کمپ اینترنت اشیا را طی مردادماه سال جاری برگزار خواهد کرد.
 
در دنیای پیچیده امروز، تبدیل ایده به استارتاپ موفق، نیاز به تعلیم نیروی انسانی متخصص، شبکه‌سازی و همکاری در تمام بخش‌های اکوسیستم استارتاپی دارد. ایجاد بستر مناسب برای تحقق این امر نیازمند حمایت بخش‌های دولتی و خصوصی است. از این‌رو مرکز تحقیقات اینترنت اشیا با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی، اقدام به برنامه‌ریزی جهت برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌محور و تخصصی هوشمندسازی با نام بوت کمپ اینترنت اشیا ۱۴۰۰ کرده است که در سال جاری برای سومین بار پیاپی برگزار خواهد شد.
 
بوت‌‏کمپ یک دوره آموزشی فشرده و هدفمند برای علاقه‌مندان به حوزه هوشمندسازی است که با هدف آموزش حرفه‌ای و آماده‏‌سازی افراد برای ورود به بازار کار برگزار می‌شود. سرفصل‌های آموزشی بوت‏‌کمپ در قالب کارگاه‏‌های مهارت‌محور و به‌صورت پیوسته تدریس می‌‏شوند و با تعریف سناریوهای عملیاتی آموزشی توسط مدرسان، دانش‌‏پذیران مفاهیم را نیز به‌صورت عملیاتی پیاده‌سازی می‌کنند و شرکت‌کنندگان آن که بر اساس مهارت و توانمندی‌های اعلام‌شده طی فرم خوداظهاری، تیم‌بندی شده‌اند، در انتهای بوت کمپ یک نمونه آزمایشگاهی به‌صورت تیمی ارائه خواهند کرد.
 
این بوت کمپ به‌عنوان نمادی از یک اکوسیستم استارتاپی هوشمندسازی، با ایجاد فرصت در ابعاد مختلف از جمله آموزش، تیم‌سازی و پشتیبانی و حمایت از تولیدات آزمایشگاهی تیم­‌های تشکیل‌شده در آن­، فرصت مناسبی برای رشد افراد و توسعه سریع­‌تر ایده­‌های آن‌­ها فراهم می­‌کند.
 
این اکوسیستم توانایی بالقوه‌ای در رشد فرصت‌های شغلی و نمایش گذاشتن چرخه تبدیل ایده به محصول ایجاد می‌­کند و این امر باعث ایجاد شناخت موقعیت‌های کاری در این حوزه و کمک به افراد بااستعداد برای یافتن شغل و جایگاه مناسب در حوزه‌های هوشمندسازی می‌شود. شایان ذکر است که ایجاد و توسعه اکوسیستم‌های استارتاپی باعث افزایش نوآوری و تحقیقات در زمینه‌های مختلف می‌شود و می‌تواند کشور را در سطح بین‌المللی مطرح کند.
 
این رویداد به‌صورت حضوری و مجازی از ۱۳ مرداد لغایت ۱۹ شهریورماه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و تیم‌های استارتاپی تشکیل‌شده در آن تحت حمایت مالی و غیر مالی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز تحقیقات اینترنت اشیا قرار می‌گیرند تا بتوانند محصول خود را توسعه و به بازار ارائه بدهند.
 
لینک ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر:
 
دوره حضوری و دوره مجازی
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.