تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

July 14, 2021
16:43 چهارشنبه، 23ام تیرماه 1400
کد خبر: 126420

جشنواره رسانه‌های دیجیتال، کاشف برترین‌ اپلیکیشن‌هاست

 
 
 داور بخش نرم‌افزارهای تلفن همراه دوازدهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال، شناسایی و معرفی نرم‌افزارهای امن و ارزشمند در حوزه‌‎های مختلف فضای مجازی را از کارکردهای این رویداد برشمرد.
 
حسین نادرخانی با اشاره به جزییاتی از نحوه داوری و روند کار این جشنواره، بر نیاز جامعه به نرم‌افزارهای حرفه‌ای در حوزه‌های مختلف به خصوص حوزه تلفن‌های هوشمند تاکید کرد.رشد استفاده از تلفن‌های هوشمند باعث شده تا اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای تلفن همراه در زندگی عموم مردم نقش چشمگیر داشته باشد.
 
داور بخش نرم‌افزارهای تلفن همراه دوازدهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال با اشاره به تاثیرگذاری نرم‌افزارهای تلفن همراه در حوزه‌های کسب و کار و خانواده افزود: در حال حاضر یکی از دغدغه‌های مهم خانواده‌ها این است که از چه نرم افزارهای مفیدی می‌توانند استفاده کنند که برای خانواده چالش برانگیز نباشد.
 
یکی از مهم ترین نقش‌های جشنواره رسانه‌های دیجیتال معرفی برترین تولیدات حوزه فضای مجازی به عموم مردم است. این جشنواره با بررسی و داوری تولیدات حوزه نرم‌افزارهای تلفن همراه، بهترین نرم‌افزارها از نظر محتوایی و فنی را به مردم معرفی می‌کند.
 
داور بخش نرم‌افزارهای تلفن همراه دوازدهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال خاطرنشان کرد: رقابت بین شرکت‌کنندگان در این جشنواره و معرفی محصولات برتر فضای مجازی از یک سو زمینه حمایت از استارتاپ‌ها را فراهم می‌کند و از سوی دیگر ابزار مطمئن دیجیتال را در اختیار مردم می‌گذارد.
نادرخانی گفت: جشنواره رسانه‌های دیجیتال هر سال با هدف ایجاد روحیه رقابت، تعامل و گفتمان‌های شغلی میان فعالان حوزه‌های مختلف فضای مجازی برگزار می‌شود. این جشنواره نقش موثری در کمک به پیشرفت استارت‌آپ‌ها دارد.
 
دوازدهمین جشنواره رسانه های دیجیتال در یک نگاه
 
دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال به عنوان بزرگترین رویداد شناسایی و معرفی آثار و فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای دیجیتال امسال در محورهای اصلی «انقلاب اسلامی و مقاومت (با محوریت نقش شهید حاج قاسم سلیمانی)»، «خانواده و سبک زندگی»، «اقوام، فرهنگ محلی و گردشگری»، «مسجد و مناسک دینی»، «امید، تفریح و نشاط اجتماعی»، «سواد رسانه‌ای و زیست مجازی»، «حکمرانی و مدیریت فرهنگی»، «خدمات مطالعاتی، آموزشی و پژوهشی» و «روایت کرونا در فضای مجازی» برگزار می‌شود.
 
 
«تولید و نشر، نرم‌افزارهای تلفن همراه، بازی‌های رایانه‌ای و محتواهای دیجیتال» ۴ بخش این جشنواره هستند که برگزاری آن در بستر پلتفرم پلتزار به نشانی  https://www.platzaar.ir در جریان است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.