بازی

فناوری اطلاعات

July 20, 2021
10:22 سه شنبه، 29ام تیرماه 1400
کد خبر: 126618

نوآوری‌های پیشرفته سامسونگ در خدمت ارتقای بازی‌های المپیک توکیو

WhatsApp Image 2021-07-20 at 09.47.53.jpeg
 
شرکت سامسونگ الکترونیکس در مقام یکی از شرکای بزرگ بازی‌های المپیک، اعلام کرد جدیدترین نوآوری‌های خود را برای کمک به برگزاری هرچه بهتر بازی‌های المپیک و پارا المپیک توکیو 2020 و ارتقای تجربه هواداران به کار خواهد گرفت. بازی‌های امسال ثابت خواهد کرد که حتی وقتی کنار هم نیستیم، ورزش می‌تواند به اتحاد ما کمک کند و سامسونگ قصد دارد با بکارگیری جدیدترین فناوری‌های موبایلی و رویکردی کاملا دیجیتال در مشارکت با کمیته بین‌المللی المپیک و کمیته بین‌المللی پارا المپیک پیشتاز این حرکت باشد. 
سامسونگ برنامه بازی‌های المپیک و پارا المپیک خود را امروز و با نسخه ویژه گلکسی S21 5G Tokyo 2020 Athlete Phone آغاز خواهد کرد که قرار است در اختیار تمامی 17 هزار ورزشکار حاضر در المپیک و پارا المپیک توکیو قرار بگیرد. در عین حال سامسونگ مجموعه‌ای از سفرای ورزشکار خود را برای این بازی‌ها معرفی کرده و مرکز رسانه سامسونگ گلکسی Tokyo 2020 را هم برای حفظ ارتباط میان هواداران ورزش در سراسر جهان، راه‌اندازی کرده است. 
استفانی چوی، مدیر تیم بازاریابی جهانی سامسونگ می‌گوید «در میان تمام چالش‌های سال گذشته، روح المپیک همچنان پرقدرت است و سامسونگ به حمایت از حرکت‌های المپیکی و پارا المپیکی و مرتبط کردن هواداران با بازی‌ها، همانند 30 سال گذشته، ادامه خواهد داد».
او افزود «هرچند از نظر فیزیکی در کنار هم نیستیم، اما همه ما می‌توانیم با استفاده از فناوری‌های موبایلی مانند جدیدترین نسخه گوشی گلکسی و امکانات 5G با هم باشیم. کاربران این فناوری‌ها همچنین می‌توانند تجربه‌ای واقعی و زنده از بازی‌ها را در هر جایی داشته باشند».
 
معرفی نوآوری‌های سامسونگ به رونمایی از نسخه ویژه گلکسی S21 5G Tokyo 2020 Athlete Phone
سامسونگ در مقام تامین کننده انحصاری تجهیزات ارتباطات بی‌سیم بازی‌های المپیک و پارا المپیک توکیو 2020، بار دیگر یک نسخه ویژه از جدیدترین گوشی خود را به تمامی ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها هدیه خواهد کرد. سامسونگ اولین بار نسخه ویژه المپیک گوشی‌های خود را در سال 1988 معرفی کرد و از المپیک 2014 سوچی، این گوشی‌ها را در اختیار ورزشکاران قرار داده است. این حرکت در سال سال 2018 به بخش پارا المپیک پیونگ‌چانگ هم تسری یافت و اکنون در توکیو 2020 و حتی دوره‌های بعدی هم ادامه خواهد داشت زیرا سامسونگ خود را متعهد به حمایت از مفهوم المپیک و پارا المپیک می‌داند. 
گوشی گلکسی S21 5G Tokyo 2020Athlete Phone مجهز به یک دوربین حرفه‌ای برای کاربرانی با هر سطح از آشنایی با هنر عکاسی بوده و از پیشرفته‌ترین پردازنده گوشی‌های گلکسی سامسونگ برای رسیدن به بالاترین سرعت ممکن، در آن استفاده شده است. این گوشی همچنین از نظر مصرف باتری بسیار به صرفه بوده و با قابلیت‌های پیشرفته خود امکان اتصال 5G و بهره بردن از هوش مصنوعی را فراهم می‌کند. طراحی این گوشی هم به افتخار بازی‌های توکیو 2020 با بدنه آبی، و نقش حلقه‌های المپیک و نشان‌های پارا المپیک در پشت گوشی، انجام شده است. 
تیمو لوم، مدیر بخش خدمات تلویزیونی و بازاریابی کمیته ملی المپیک می‌گوید «سامسونگ به ورزشکاران کمک می‌کند تا ارتباط خود را با کسانی که دوستشان دارند حفظ کنند و روش‌های جدید و امنی برای هواداران و مصرف‌کنندگان ایجاد می‌کند تا بازی‌های توکیو 2020 را تجربه کنند. ما در کنار هم و با بکارگیری فناوری‌های نوآورانه سامسونگ و پلتفرم‌های دیجیتالی آنها می‌توانیم به تعامل ورزشکاران و هواداران و الهام‌بخشی به آنها کمک کنیم».
 
فناوری نوآورانه سامسونگ در خدمت تجربه بهتر از المپیک توکیو 2020
شرکت سامسونگ متعهد به تقویت قدرت ورزش و کنار هم قرار گرفتن جامعه جهانی به روش‌هایی جدید و نوآورانه، و ارتقای تجربه بازی‌های المپیک و پارا المپیک از طریق پیشرفته‌ترین فناوری‌های موبایلی است. 
سامسونگ با استفاده از مراکز نمایش خود موسوم به Samsung Showcase به افزایش هیجان بازی‌های المپیک و پارا المپیک کمک خواهد کرد. این شرکت برنامه‌های خود برای بازی‌های المپیک و پارا المپیک را به پلتفرم‌های دیجیتال و اجتماعی هم توسعه خواهد داد. از جمله این برنامه‌ها راه‌اندازی مرکز رسانه سامسونگ گلکسی توکیو 2020 است. این سایت مرکز محتواهای سامسونگ برای بازی‌های المپیک و پارا المپیک خواهد بود و هواداران می‌توانند با مراجعه به آن با تیم گلکسی آشنا شده و ضمن مطالعه جدیدترین اخبار، محتواهای مربوط به پشت صحنه را دانلود کنند. این تجربه مجازی می‌تواند فرصتی باشد برای ارتباط گرفتن هواداران با بازی‌ها و تقویت روحیه المپیک و پارا المپیک.
با راه اندازی Galaxy House روی پلتفرم مجازی Zepeto که امکان ایجاد شخصیت سه بعدی از کاربر را می‌دهد، این حمایت دیجیتالی و اجتماعی در زمینه بازی هم ادامه پیدا خواهد کرد. در بخش Galaxy House هواداران می‌توانند از جدیدترین محتواهای بازاریابی سامسونگ توکیو 2020 استفاده کنند.
علاوه بر این موارد سامسونگ کمپین جهانی «حامی پرافتخار یک گردهمایی جهانی» را هم از امروز و قبل از بازی‌های المپیک آغاز خواهد کرد. این کمپین نشان می‌دهد که فناوری‌های مرزشکنانه سامسونگ چطور به ورزشکاران امکان خواهد داد حتی زمانی که از نظر فیزیکی در کنار هم نیستند، با خانواده، دوستان و هواداران خود ارتباط برقرار کنند.
اسکای براون، نماینده بریتانیا در المپیک توکیو 2020 در رشته اسکیت‌بورد می‌گوید «بسیار افتخار می‌کنم که عضو تیم گلکسی برای المپیک توکیو 2020 هستم. من برای مسابقات به سراسر جهان سفر می‌کنم و همیشه گوشی سامسونگ را با خودم دارم تا بتوانم با خانواده و دوستانم از هر جایی ارتباط برقرار کنم. امیدوارم بتوانم به کودکانی که مسابقات من را در المپیک تماشا می‌کنند این امید را بدهم که آنها هم می‌توانند به المپیک برسند».
 
تیم گلکسی در خدمت ارتباط قوی‌تر و الهام‌بخشی به نسل آینده ورزشکاران
سامسونگ متعهد به ایجاد یک تیم جهانی و همه شمول است که تا تک تک افراد بتوانند عضو آن شده و از فرصتی برابر بهره‌مند شوند و تیم گلکسی نماد این تعهد است. در روزهای باقیمانده تا المپیک توکیو 2020 سامسونگ به ورزشکارانی در سطح جهانی همکار شده است که توانسته‌اند موانع را از میان بردارند تا با دستاوردهای ورزشی خود بتوانند برای هواداران خود الهام‌بخش باشند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.