تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

July 20, 2021
11:05 سه شنبه، 29ام تیرماه 1400
کد خبر: 126629

فِراری زیر چتر خدمات ابری آمازون رفت

شرکت فِراری از بزرگترین تولیدکنندگان اتومبیل‌های لوکس و دست‌ساز همکاری‌های تازه‌ای را با شرکت توسعه خدمات سازمانی AWS آغاز کرده تا به موجب آن پلتفرم پردازش ابری آمازون به عنوان فضای اصلی ذخیره‌سازی داده‌ها، سیستم یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی این کمپانی مورد استفاده قرار گیرد.
 
شرکت AWS آمازون با انتشار بیانه‌ای توضیح داد این همکاری‌ها به طراحی و آزمایش هوشمند اتومبیل‌های جدید فِراری کمک می‌کند و همچنین گروه مسابقه‌ای «فرمول یک اسکودریا فِراری» از این طریق می‌تواند سیستم تعامل دیجیتالی برای ارتباط نزدیک‌تر با هواداران خود در اختیار داشته باشد.
 
در این بیانیه همچنین گفته شد: «این دو شرکت با یکدیگر می‌توانند سرعت نوآوری در تمام بخش‌های فِراری را تسریع کنند و زیرمجموعه‌های مختلف از جمله بخش اتومبیل‌های جاده‌ای، مسابقات جی‌تی، بخش چالش فِراری، و بخش فرمول یک از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند».
 
در این همکاری‌ها شرکت فِراری از خدمات پیشرفته AWS در زمینه‌های مختلف از جمله تحلیل داده، یادگیری ماشینی، پردازش اطلاعات، ذخیره‌سازی اطلاعات و قابلیت‌های پایگاه داده برای دستیابی سریع به بینش جامع در مورد طراحی و عملکرد اتومبیل‌ها در جاده و مسیر استفاده می‌کند.
 
شرکت فِراری نیز در بیانیه مجزا توضیح داد که هدف از تعامل با خدمات پردازش ابری و پلتفرم AWS این است که طرفداران مسابقات فرمول یک بتوانند در جریان زندگی روزمره تیم مسابقه و رانندگان محبوب خود قرار بگیرند و از طریق ابزارهای شخصی‌سازی، محتوای اختصاصی و برنامه‌های تعاملی ارتباط نزدیک‌تری با فِراری داشته باشند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.