اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

July 20, 2021
14:43 سه شنبه، 29ام تیرماه 1400
کد خبر: 126647

پلتفرم تریبون از ابزار رصد جایگاه کلمات کلیدی خود با نام «نردبون» رونمایی کرد

 
پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی «تریبون» از محصول جدید خود در حوزه سئو با نام نردبون رونمایی کرد. نردبون ابزاری برای رصد جایگاه‌های کلمات کلیدی است که برای آگاهی از جایگاه رقبای کسب و کارها و وبسایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل طراحی شده است.
 
یکی از مشکلات بزرگی که کسب و کارهای فعال در کشور با آن مواجه هستند، ضعف عمده‌ی ابزارهای موجود در نمایش نتایج جستجو برای موقعیت ایران است. تریبون با محصول جدید نردبون برای برطرف کردن این ضعف تلاش می‌کند.
 
نردبون ابزاری برای اطلاع از جایگاه وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل برای کلمات کلیدی مختلف است که برای هر کلمه کلیدی، گزارش دقیقی از جایگاه دامنه‌ی مورد نظر در نتایج جستجوی گوگل در طول زمان ارائه می‌دهد.

 
علاوه بر این خدمات، این محصول برای وبسایت استفاده کننده از آن امکان رصد دائمی جایگاه وبسایت‌‎های دیگر برای کلمات کلیدی مختلف را فراهم کرده تا کسب و کارها بتوانند رقبای خود را شناسایی کرده و کلمات کلیدی مختلف جایگاه‌های خود و رقبایشان را به کمک آن رصد کنند.
 
به گفته تیم نردبون، کسب‌وکارهای داخلی در این محصول می‌توانند به نتایج دقیق‌تری بر اساس موقعیت ایران و تفکیک موبایل و دسکتاپ با حفظ همیشگی تاریخچه آنها دسترسی داشته باشند و در نهایت گزارش‌ها و خروجی‌های جامعی را دریافت کنند.
 
نردبون از دو قسمت اصلی پیشنهاد رقبا و مقایسه دامنه‌های مشابه تشکیل شده که بر اساس دامنه مورد نظر و کلمات کلیدی انتخابی، کاربر می‌تواند رقبای خود را از لیست پیشنهادی انتخاب کرده و یا بصورت دستی آنها را وارد کند. بر همین اساس گزارش‌های مورد نیاز کاربر در رابطه با وضعیت دامنه‌های انتخاب شده و نتایج کلمات کلیدی مورد نظر به او ارائه می‌شود.
 
استفاده از این ابزار تا ۶ کلمه کلیدی برای یک دامنه اصلی و یک دامنه مقایسه‌ای بدون محدودیت و رایگان است. برای آشنایی بیشتر با این ابزار می‌توانید به پنل تریبون مراجعه کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.