اپلیکیشن

تجارت الکترونیک

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

August 4, 2021
16:38 چهارشنبه، 13ام مردادماه 1400
کد خبر: 127179

دو ویژگی دیوار که می‌تواند به کمک مشاوران املاک بیاید

1-2.jpg
 
تقریبا چند سالی می‌شود سایت دیوار امکانی برای بنگاه‌های املاک فراهم کرده تا آگهی‌های خود را با شناسنامه یک بنگاه رسمی منتشر کنند تا کسانی که دنبال خرید یا اجاره خانه می‌گردند راحت‌تر بتوانند به آگهی‌دهنده اعتماد کنند. هرکدام از بنگاه‌های املاک با ارائه مجوز خود می‌توانند پنل املاک در اختیار داشته باشند که امکانات خیلی بیشتری نسبت به آگهی‌دهنده‌های عادی در اختیار بنگاه‌های املاک می‌گذارد که از جمله آنها می‌توان به صفحه اختصاصی بنگاه در دیوار، امکان مدیریت مشاورانی که در بنگاه املاک مشغول به کار و ارسال آگهی هستند، استفاده از بسته‌های تخفیفی برای انتشار آگهی و استفاده از نردبان، امکان نردبان گروهی آگهی‌ها، دریافت گزارش مصرف، ارتقای راحت‌تر آگهی و همچنین پشتیبانی اختصاصی اشاره کرد. هرچه باشد با اکانت شخصی نمی‌توان به اندازه یک کسب‌وکار فعالیت کرد و برای اینکه آگهی‌ها بازدید بیشتری داشته باشند، راحت‌تر و با هزینه کمتری بتوان آنها را ارتقا داد و از نردبان استفاده کرد، لازم است تا سراغ پنل‎های اختصاصی برویم. شاید همین مورد باعث شده  ۲۰درصد از آگهی‌های حوزه مسکن که در سایت دیوار منتشر می‌شود به پنل‌ املاک مربوط هستند. هرچند این آمار مربوط به دو سال قبل است و آن زمان همچنان یک جای کار ایراد داشت. بررسی‌ها نشان داد بعضی از مشاورانی که دسترسی به پنل املاک دیوار داشتند باز هم سراغ انتشار آگهی شخصی می‌رفتند. چراکه تعداد آگهی‌های قابل انتشار هر مشاور توسط بنگاه املاک تعیین می‌شود و محدودیت‌هایی از نظر تعداد آگهی وجود دارد. برای همین زمانی که تعداد آگهی‌هایی که بنگاه به هر مشاور اختصاص داده تمام می‌شود، مشاور مجبور بود سراغ انتشار آگهی به صورت شخصی برود. در چنین شرایطی دیگر نظارت بر آگهی‌های منتشر شده توسط مدیر آژانس املاک عملا امکان‌پذیر نبود. در چنین شرایطی پنل مشاور می‌تواند در کنار پنل املاک به کمک بنگاه‌ها بیاید.
 
 
 
پنل مشاور چطور کار می‌کند؟
 
همچنین خیلی از مشاوران املاک در برخی محله‌ها هستند که شاید در یک بنگاه به خصوص مشغول به کار نباشند اما با توجه به آشنایی زیادی که به محله دارند، دستی بر آتش مشاوره املاک برده‌اند. شاید به همین خاطر بوده که سایت دیوار پنل جداگانه‌ای برای مشاوران املاک مستقل راه‌اندازی کرده است. این ویژگی که اسمش پنل مشاور است تقریبا اغلب امکانات پنل املاک را دارد ولی در این پنل‌ها خبری از صفحه اختصاصی بنگاه و امکان مدیریت مشاوران نیست چرا که در اصل دیگر بنگاهی در کار نخواهد بود و مشاور خودش همه کاره است. با این تفاوت که مشاور مستقل می‌تواند با پیوستن به یک بنگاه املاک، امکان مدیریت و نظارت را به رئیس بنگاه که پنل املاک را در اختیار دارد هم بدهد. همین موضوع بود که باعث شد سهم ۲۰درصد پنل‌های اختصاصی از آگهی‌های منتشر شده در حوزه مسکن به 34درصد در پایان زمستان سال گذشته افزایش پیدا کند و همچنان این روند صعودی است.
 
علاوه بر مشاوران املاک و بنگاه‌دارها، این موضوع حتی می‌تواند به نفع افراد عادی که به دنبال خرید یا اجاره خانه هستند یا صاحبخانه‌هایی که می‌خواهند ملکشان را بفروشند تمام خواهد شد. چراکه وقتی سهم آگهی‌های شناسنامه‌دار و اطلاعات تایید شده بیشتر شود، با خیال راحت‌تر می‌توان به آگهی دهنده اعتماد کرد. همچنین امکان استفاده از قابلیت زونکن بیشتر و بیشتر خواهد شد.
 
زونکن چطور کار می‌کند؟
 
قابلیت زونکن سایت دیوار یک نقطه اتصال بین مالکان و بنگاه‌ها و مشاوران املاک است. احتمالا شما هم به عنوان یک مالک دلتان بخواهد که یک نفر به جای شما جواب تلفن را بدهد و برایتان مشتری پیدا کند. قابلیت زونکن دقیقا همین کارایی را دارد. اگر از حساب شخصی خودتان آگهی در حوزه املاک چه فروش و چه اجاره منتشر کنید، با گزینه زونکن روبرو خواهید شد که می‌توان آن۹ را فعال یا غیرفعال کرد. با فعال کردن زونکن، تمام مشاوران و بنگاه‌ها که با پنل مشاور یا پنل املاک وارد سایت شده‌اند می‌توانند آگهی شما را ببیند و اگر خواستند شما را در پیدا کردن مشتری کمک کنند. اگر یک مشاور املاک خانه شما را آگهی کند، علاوه بر اینکه به جای شما جواب تماس‌های گاه و بی‌گاه مشتریان را خواهد داد، می‌تواند از قابلیت‌های نردبان استفاده کند تا آگهی شما بیشتر از حالت معمولی در صدر فهرست قرار بگیرد و آمار بازدید آن افزایش پیدا کند. همچنین مشاوران مستقل و بنگاه‌ها با مراجعه به سرویس زونکن می‌توانند ببینند کدام صاحبخانه‌ها به دنبال مشاور املاک برای فروش یا اجاره خانه‌شان می‌گردند تا با این کار بتوانند فایل‌های جدیدی را به فایل‌های در اختیارشان اضافه کنند. طبیعتا هرچه تعداد فایل‌های یک بنگاه بیشتر باشد، احتمال پیدا شدن مشتری برای یکی از آنها بیشتر خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.