تلفن همراه

گوشی

August 14, 2021
17:10 شنبه، 23ام مردادماه 1400
کد خبر: 127532

مشخصات احتمالی گلکسی A52s 5G سامسونگ منتشر شد

 
طبق اخبار منتشرشده، تنها تفاوت گلکسی A52 با گلکسی A52s 5G در بخش تراشه خواهد بود و به گفته‌ی سامسونگ، این گوشی با قیمت ۴۴۹ یورو در اواخر ماه آگوست (مرداد و شهریور ۱۴۰۰) راهی بازار خواهد شد.
 
گلکسی A52 5G در مسیر تبدیل‌ شدن به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند امسال است؛ اما شکی نیست که در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ به دلیل عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند جدید با رقابت سختی روبه‌رو خواهد شد. به همین‌ دلیل سامسونگ در حال تولید نسخه‌ی ارتقاءیافته‌ای به نام گلکسی A52s 5G است که قبل از عرضه در ماه جاری، مشخصات کامل آن منتشر شده است.
 
به نقل از Phonearena، مهم‌ترین تغییری که سامسونگ در گلکسی A52s 5G ایجاد کرده است، به بخش سخت‌افزار اختصاص دارد و تراشه‌ی اسنپدراگون 750G فعلی با تراشه‌ی قدرتمند‌تر اسنپدراگون 7778G جایگزین خواهد شد.
 
غول کره‌ای قصد دارد گلکسی A52s 5G را در اروپا با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه کند و نسخه‌ی دیگری با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در سایر بازار‌ها در دسترس قرار بدهد. این گوشی سامسونگ از کارت microSD پشتیبانی خواهد کرد.
 
سایر مشخصات گلکسی A52s 5G در مقایسه با گلکسی A52 5G بدون تغییر خواهد ماند؛ یعنی به صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی Super AMOLED با حفره‌ای برای دوربین سلفی، حاشیه‌های باریک و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش مجهز خواهد شد.
 
پنل پشت گلکسی A52s 5G نیز طراحی شبیه نسل فعلی خواهد داشت؛ یعنی ماژول دوربین مستطیلی آن به همراه فلش LED در گوشه‌ی بالا سمت چپ قرار گرفته که شامل چهار حسگر بدون هیچ‌گونه ارتقاء است.
 
برای یادآوری، گلکسی A52 فعلی در پنل پشت به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل f/1.8، دوربین ۱۲ مگاپیکسل اولتراواید f/2.2 و دو دوربین ۵ مگاپیکسل ماکرو و تشخیص عمق مجهز است. در پنل جلو گوشی دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل تعبیه شده که با لنز واید قادر به ضبط فیلم‌های 4K مانند دوربین عقب است.
 
سایر ویژگی‌های گلکسی A52s 5G، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ وات، اتصال NFC و بلوتوث ۵۷ پشتیبانی از دو سیم‌کارت، اندروید ۱۱ به همراه One UI 3.1 و گواهی IP67 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار را شامل می‌شود.
 
گلکسی A52s 5G که یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند 5G مقرون‌به‌صرفه خواهد بود، در اواخر ماه آگوست با قیمت ۴۴۹ یورو به فروش خواهد رسید. انتظار می‌رود این گوشی در چهار رنگ مشکی، آبی، سبز و بنفش راهی بازار شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.