تلفن همراه

گوشی

August 17, 2021
14:35 سه شنبه، 26ام مردادماه 1400
کد خبر: 127636

موتورولا Edge 20 Fusion با چیپ دیمنسیتی 800U معرفی شد

 
موتورولا امروز در هند از دو گوشی هوشمند رونمایی کرد که البته در گذشته شاهد معرفی یکی از آن‌ها یعنی موتورولا Edge 20 بوده‌ایم، اما این کمپانی از گوشی جدید Edge 20 Fusion هم رونمایی کرده است.
 
این گوشی هوشمند شباهت زیادی به گوشی Edge 20 لایت دارد، با این حال بجای چیپ دیمنسیتی ۷۲۰ از نسخه قدرتمندترش یعنی دیمنسیتی ۸۰۰U بهره می‌برد تا عملکرد بالاتری را در اختیار کاربران قرار دهد.
 
این گوشی هوشمند جدید به نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نسبت تصویر ۲۰:۹ و رفرش ریت ۹۰ هرتز مجهز شده است و از گاموت رنگی DCI-P3 و استاندارد +HDR10 پشتیبانی می‌کند.
 
موتورولا این محصولش را در دو نسخه مجهز به ۶/۸ گیگابایت رم وارد بازار می‌کند که هردوی آن‌ها ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارند. باتری موتورولا Edge 20 Fusion حجم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. سنسور اثر انگشت این محصول هم روی فریمش قرار گرفته است.
 
 
روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی سه‌گانه قرار گرفته که سنسور اصلی‌اش ۱۰۸ مگاپیکسلی است. این دستگاه دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق دارد.
 
از سایر مشخصات موتورولا Edge 20 Fusion می‌توان به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، پورت USB Type-C، سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ و پشتیبانی از شبکه ۵G اشاره کرد.
 
موتورولا Edge 20 Fusion در نسخه مجهز به ۶ گیگابایت رم با قیمت ۲۹۰ دلار و مدل دارای ۸ گیگابایت رم با قیمت ۳۱۰ دلار روانه بازار می‌شود.
 
موتورولا Edge 20 که در گذشته هم معرفی شده بود، نمایشگر ۶.۷ اینچی با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز دارد و به چیپ اسنپدراگون ۷۷۸G مجهز شده است. این دستگاه هم دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد، اما به دوربین ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو و ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید هم مجهز شده است. این دستگاه در هند با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴۰۰ دلار به فروش می‌رسد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.