تلفن همراه

گوشی

August 25, 2021
11:40 چهارشنبه، 3ام شهریورماه 1400
کد خبر: 127866

تعداد پتنت‌های سامسونگ الکترونیکس در سراسر دنیا از مرز ۲۰۰ هزار فراتر رفت

 
سامسونگ الکترونیکس از ابتدای سال ۲۰۲۱ تاکنون با ثبت ۷۰۰۰ پتنت جدید، تعداد پتنت‌های ثبت شده‌اش در کشورهای مختلف را به ۲۰۵,۸۱۶ مورد رسانده است. این شرکت هر سال پتنت‌های مختلفی را به ثبت می‌رساند و تاکنون صدها اختراع جدید در حوزه فناوری ۵G نیز ثبت کرده است. اطلاعات آماری نشان می‌دهد که تعداد موارد ثبت اختراع توسط کره‌ای‌ها هر سال در حال افزایش است.
 
رسانه‌های محلی می‌گویند این شرکت از ابتدای سال جاری میلادی توانسته بالغ بر ۷۰۰۰ پتنت جدید دیگر به آمار پتنت‌های قبلی ثبت شده خود اضافه کند که آماری بسیار چشمگیر محسوب می‌شود.
 
گفته می‌شود سامسونگ تاکنون بیش از دویست هزار پتنت در حوزه فناوری‌های مربوط به نیمه هادی، راهکارهای مختلف در صنعت موبایل و تلویزیون‌های هوشمند در سراسر جهان ثبت کرده است. براساس گزارش یکی از رسانه‌های کره‌ای، بیشترین پتنت ثبت شده سامسونگ مربوط به ایالات متحده است و کره‌ای‌ها در این کشور تاکنون ۸۰,۶۳۳ پتنت جدید برای فناوری‌های مختلف ثبت کرده‌اند.
 
این در حالی است که گفته می‌شود سامسونگ در کره جنوبی نیز ۴۴,۲۷۱ پتنت ثبت کرده و از این زاویه تعداد پتنت‌های ثبت شده در کره جنوبی توسط سامسونگ در رتبه دوم بعد از آمریکا قرار دارد. آمارها نشان می‌دهند که این شرکت در اروپا نیز ۳۹,۲۸۸ پتنت ثبت کرده است.
 
سامسونگ در چین و ژاپن نیز به ترتیب دارای ۱۸,۸۷۹ و ۹,۵۸۴ پتنت ثبت شده است. از تعداد پتنت‌های ثبت شده توسط سامسونگ، ۱۳و۱۶۱ مورد نیز به اختراع‌های ثبت شده در سایر کشورهای جهان توسط کره‌ای‌ها مربوط می‌شود.
 
سامسونگ همزمان با ثبت پتنت‌های جدید، فناوری‌های نوین را به دستگاه‌های خود اضافه می‌‌کند و یکی از شرکت‌هایی است که در بخش تحقیق و توسعه خود به خوبی هزینه می‌‌کند. همچنین این شرکت سعی می‌کند با ثبت پتنت‌های خود، دارایی‌های فکری را حفظ کند تا سایر رقبا نتوانند مالکیت آن‌ها را در دست بگیرند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.