اپراتورها

تلفن همراه

August 28, 2021
16:42 شنبه، 6ام شهریورماه 1400
کد خبر: 127948

مصوبه تسهیم درآمد دارندگان اپراتورهای مجازی تلفن همراه ابلاغ شد

 
معاون اول رییس جمهوری اصلاحیه مصوبه موضوع مبلغ تسهیم درآمد تضمین شده دارندگان پروانه‌های کارورهای(اپراتورهای) مجازی تلفن همراه و ارائه خدمات ارتباطی ثابت را ابلاغ کرد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر هیات دولت، اصلاحیه مربوط به مصوبه مبلغ تسهیم درآمد تضمین شده دارندگان پروانه‌های کارورهای مجازی تلفن همراه و ارایه خدمات ارتباطی ثابت با امضای محمد مخبر ابلاغ شد.
 
هیات وزیران در جلسه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ به پیشنهاد معاونت حقوقی رییس جمهوری تصویب‌ نامه مربوط به مبلغ تسهیم درآمد تضمین شده دارندگان پروانه‌های کارورهای (اپراتورهای) مجازی تلفن همراه و ارایه خدمات ارتباطی ثابت را اصلاح کرد.
 
براین اساس، مبلغ تسهیم درآمد تضمین‌شده دارندگان پروانه‌های کارور (اپراتور) ‌های مجازی تلفن همراه و ارایه خدمات ارتباطی ثابت برای سال مالی ۱۳۹۹ در چهارچوب مفاد مصوبه مورخ ۳۰ آذر ۱۳۹۹ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات صفر تعیین می‌شود، در صورتی که خاتمه قرارداد فعلی سال ۱۴۰۰ باشد، طبق جزء (۲) بند (ی) تبصره (۶) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور اقدام خواهد شد.
 
تقاضای واگذاری اراضی برای احداث پایگاه امداد و نجات کوهستان در همدان
 
معاونت حقوقی رییس جمهوری همچنین درخواست جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مبنی صدور مجوز واگذاری اراضی موسوم به عباس‌آباد گنج‌نامه برای احداث پایگاه امداد و نجات کوهستان در شهرستان همدان را به هیات دولت ارائه کرده است.
 
جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به منظور احداث پایگاه امداد و نجات کوهستان در شهرستان همدان استان همدان، متقاضی صدور مجوز واگذاری حق استفاده از ۸۳۶ مترمربع از اراضی یک پلاک ثبتی واقع در شهرستان همدان استان همدان موسوم به عباس‌آباد گنج‌نامه است.
 
در همین راستا معاونت حقوقی رییس جمهوری در اجرای ماده (۷) آیین‌نامه مستندسازی و تعیین بهره بردار اموال غیرمنقول دستگاه‌های اجرایی و تبصره (۵) ماده (۶۹) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، درخواست این جمعیت را که توسط کمیسیون مستندسازی و تعیین بهره‌بردار اموال غیرمنقول دستگاه‌های اجرایی، مورد بررسی و تایید قرار گرفته، جهت سیر مراحل تصمیم‌گیری به هیات دولت ارائه کرده است.
 
این درخواست مراحل بررسی خود را در کمیسیون لوایح هیات دولت طی می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.