اپراتورها

تلفن همراه

August 31, 2021
11:23 سه شنبه، 9ام شهریورماه 1400
کد خبر: 128024

معاون هولدینگ شستا خبر داد: واگذاری سهام رایتل در بورس تا پایان ۱۴۰۰

 
به گزارش روابط عمومی رایتل به نقل از "شستا رسانه": سعید کاردار معاون امور هلدینگ‌های شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) در حاشیه بازدیدهای دوره ای خود، ظهر امروز دوشنبه ۸شهریورماه، از شرکت رایتل بازدید کرد.
 
در این بازدید پس از شنیدن گزارش مختصری از برگزاری مجمع سالانه رایتل، گفت: من در راستای بازدیدهای دوره‌ای که از شرکت‌ها دارم، بعد از جلسه مفصلی که امروز با موضوع تامین و توزیع دارو داشتم، به رایتل آمدم تا ضمن خداقوت پیگیر روند بورسی شدن رایتل باشم.
 
وی افزود: شرکت خدمات ارتباطی رایتل، به عنوان هلدینگ ارتباطات شستا، یکی از سه اپراتور بزرگ تلفن‌ همراه ایران به‌شمار می‌رود و شستا به عنوان سهامدار صددرصدی رایتل، در نظر دارد با عرضه شرکت ها در بورس گامی در راستای افزایش شفافیت شرکت ها و بهبود جریان نقدینگی آنها بردارد.
 
کاردار با اشاره به روند رشد شاخص‌های عملکردی رایتل در سه ماهه اول ۱۴۰۰‌ نسبت به سال ۹۹، همچنین روند افزایش سهم بازار مشترکین در اوج تحریم‌های ظالمانه، اعلام کرد: یکى از اهداف مدیران شستا و رایتل در سال ۱۳۹۹ بسترسازى و انجام اقدامات مورد نیاز به منظور بورسى شدن شرکت در سال ۱۴۰۰ بوده که با اصلاح ساختار سرمایه، ادغام برخی از شرکت‌ها و سایر اقدامات مشابه این موضوع صورت پذیرفته است و با عقد قرارداد با کارگزارى صبا تأمین، فرآیند بورسى شدن شرکت در حال انجام است.
 
وی در ادامه اضافه کرد: امیدواریم تا پایان سال با عرضه سهام رایتل، بتوانیم بخشی از مردم و مشترکین آن را به عنوان سهامدار این شرکت ببینیم.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.