5G, 6G, vRAN, OpenRAN

اپراتورها

اینترنت و شبکه

تلفن همراه

رگولاتوری

فناوری اطلاعات

مخابرات فضایی

August 31, 2021
11:34 سه شنبه، 9ام شهریورماه 1400
کد خبر: 128028

سرلشگر ایزدی، مهدی اخوان و سیدصادق امامیان گزینه‌های اصلی انتخاب بعنوان رئیس مرکز ملی و دبیری شورایعالی فضای مجازی شده‌اند

ICTna.ir – براساس اطلاعات رسیده به خبرنگار ایستنا؛ مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل فعلی همراه اول و سید صادق امامیان رئیس مرکز ساترای صدا و سیما و سرلشگر پاسدار مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) بعنوان گزینه‌های اصلی برای تصدی سمت "ریاست مرکز ملی و دبیری شورای عالی فضای مجازی" هستند. ابوالحسن فیرزوآبادی در حال حاضر عهده دار این سمت است.

markaz e melie fazaye majazi.jpg

به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، مهدی اخوان پیش از این و در زمان دولت محمود احمدی نژاد تجربه ریاست بر مرکز ملی و دبیری شورای عالی فضای مجازی را داشته و در حال حاضر بعنوان مدیرعامل همراه اول مشغول به کار است. سید صادق امامیان هم که در حال حاضر با حکم رئیس سازمان صدا و سیما، رئیس ساترا بعنوان رگولاتور حوزه محتوا است پیش از این بیشتر در حوزه های نظری حکمرانی شناخته شده است. سردار سرلشگر مصطفی ایزدی هم هم‌اکنون به‌عنوان معاون امور راهبردی و اشراف ستاد کل نیروهای مسلح خدمت می‌کند، همچنین فرماندهی قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا را برعهده دارند.

شورایعالی فضای مجازی، در کنار شورای عالی امنیت ملی و شورای عالی انقلاب فرهنگی، بعنوان یکی از شوراهای عالی سیاستگذار زیر نظر مقام معظم رهبری تشکیل گردیده است.

اعضای حقیقی این شورا با حکم مقام معظم رهبری منصوب میشوند. اعضای حقوقی این شورا عبارتند از: رئیس‌جمهور بعنوان رئیس شورای عالی، رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس قوه قضائیه، رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، دبیر شورای عالی و رئیس مرکز، دادستان کل کشور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر اطلاعات، وزیر آموزش و پرورش، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور، معاون علمی و فن‌آوری رئیس‌جمهور، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و همچنین اعضای حقیقی این شورا براساس آخرین حکم مقام معظم رهبری شامل حجج اسلام و آقایان دکتر سیدسعیدرضا عاملی، دکتر حمید شهریاری، دکتر رضا تقی‌پور، دکتر مهدی اخوان بهابادی، مهندس مسعود ابوطالبی، دکتر کامیار ثقفی، دکتر رسول جلیلی و مهندس سیدعزت‌الله ضرغامی می باشند.

در صورت تصویب و ابلاغ "طرح صیانت" در مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان، قدرت و اختیارات ویژه و بی سابقه ای در حوزه های مختلف سیاستگذاری و اعمال حاکمیت در حوزه ICT، در قالب ریاست کمیسیون عالی تنظیم مقررات مرکز ملی فضای مجازی به دبیر شورایعالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی جدید منتقل خواهد شد. 

رئیس مرکز ملی و دبیر شورایعالی فضای مجازی، به پیشنهاد رئیس جمهور بعنوان رئیس شورا و رای اعضا انتخاب و با حکم رئیس جمهور منصوب میشود. مصوبات شورای عالی فضای مجازی، مطابق آئین نامه این شورا، "به اطلاع" مقام معظم رهبری می رسد.

 

سرلشگر مصطفی ایزدی کیست ؟

Mostafa_Izadi.jpg

سردار سرلشگر مصطفی ایزدی هم هم‌اکنون به‌عنوان معاون امور راهبردی و اشراف ستاد کل نیروهای مسلح خدمت می‌کند، همچنین وی فرماندهی قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا را برعهده دارند. 

وی از سال 1368 تا سال 1371 فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را برعهده داشت.

ایشان بعنوان یک نظامی کم حرف در بین رسانه ها شناخته شده است. سابقه فرماندهی سپاه کردستان در کنار شهید بروجردی و شهید کاظمی، فرماندهی نیرو زمینی سپاه پاسداران و معاونت عملیات سپاه پاسداران از دیگر تجربیات سرلشگر ایزدی است. از وی بعنوان یکی از دوستان سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و گزینه های انتصاب بعنوان فرمانده سپاه قدس یاد میشود. وی در گفتگوی تلویزیونی دستخط در سالگرد چهلم شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی قبل از شهادتشان گفته بودند من به سمت مقتل خودم می روم.

در همان زمان، سردار محمداسماعیل کوثری نماینده مجالس یازدهم، نهم و هشتم و از نظامیان سپاه در یک گفتگوی تلویزیونی گفته بود "آقا مصطفی بالاخره اصل و اساس بنیانشان در اصل ارتباطات و مخابرات بوده در یک مقطعی میخواستند بعنوان وزیر ارتباطات معرفی بشوند و ایشان به شکلی از آن [دوری کردند] و به مسئولیتشان در سپاه علاقه مند بودند بمانند".

او پیش از آن با حکم مقام معظم رهبری در سال ١٣۶٨ به سمت فرماندهی نیروی زمینی سپاه‌ منصوب شد.

وی یکی از 14 سرلشگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران می باشد.

ایزدی متولد 1335 در نجف آباد اصفهان، دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی الکترونیک از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی است و فعالیت نظامی را از سال ۱۳۵۸ در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز کرد و در طول جنگ تحمیلی ایران و عراق از فرماندهان موثر سپاه محسوب می‌شد. وی از ۱۳۶۲ تا ۱۳۶۴ فرمانده قرارگاه حمزه و از ۱۳۶۴ تا ۱۳۶۶ فرمانده قرارگاه نجف بود. او از ۱۳۶۶ تا ۱۳۶۸ معاونت عملیات ستاد مشترک سپاه پاسداران را برعهده داشت و در فاصله سالهای ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۱ با حکم مقام معظم رهبری، به‌عنوان فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران فعالیت می‌کرد. ایزدی از ۱۳۷۲ تا ۱۳۸۵ معاون طرح، برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح بوده است. خطبه عقد ایشان را در زمان فرماندهی سپاه کردستان، حضرت امام خمینی (ره) خوانده است. سه دختر و یک پسر فرزندان ایشان هستند. 

وی آبان ماه 1396 در همایش پدافند غیرعامل هشدار داده بود که قوی‌ترین واحد سایبری آمریکا در ناوگان پنجم این کشور در بحرین مستقر است که می‌تواند برای ایران خطراتی ایجاد کند. 

وی با بیان اینکه امروز در حوزه نیروهای مسلح تنها با جنگ سخت روبرو نیستیم، گفته بود: درگیری انقلاب اسلامی و جبهه توحیدی با جبهه کفر یک وجهش، جنگ عقیدتی و کار روی افکار است و وجه دیگر آن، جنگ در حوزه‌های نوینی مانند لیزر، بیولوژیک و جنگ‌های اقلیمی است که تهدیدات سایبری نقش ویژه‌ای در این تهدیدات دارد.

ایزدی گفته بود: در رابطه با فضای سایبری، فرمانده کل قوا، ابلاغیه‌ای به سپاه پاسداران کردند که این فضا در کنار حوزه‌های دریایی، هوایی، زمینی و فضایی به عنوان بعد پنجم دفاع و امنیت، مورد توجه قرار گیرد زیرا در این حوزه زیرساخت‌های حیاتی کشور مورد هدف است.

ایزدی ادامه داده بود: ما باید در حوزه سایبری به بحث آموزش و تربیت نیروی انسانی توجه جدی کنیم و در تمام مجموعه‌ها توانمندیهای پدافند غیرعامل را ایجاد کنیم.

وی در ایام مصادف با چهلمین سالروز شهادت سرلشگر قاسم سلیمانی در برنامه گفتگوی تلویزیونی دستخط سیما حاضر شد: 

 

مهدی اخوان بهابادی کیست؟

Akhavan3.jpg

مهدی اخوان بهابادی متولد ۱۳۵۷ در بهاباد، فارغ التحصیل دکترای برق و استاد دانشگاه است. او از آذر ۱۳۹۸ بعنوان مدیرعامل همراه اول است. او در دولت محمود احمدی‌نژاد، دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی بود. وی استادیار دانشکده مهندسی برق دانشگاه تهران است؛ و در سال ۱۳۹۰ در حکمی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان یکی از اعضای حقیقی شورای عالی فضای مجازی منصوب شد. 

در ۶ خرداد ۱۳۹۱ او به حکم محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور ایران به عنوان «دبیر شورایعالی و رئیس مرکز فضای مجازی کشور» منصوب شد. او در دی ۱۳۹۱ اعلام کرد پژوهشگاه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات که پیشتر با نام مرکز تحقیقات مخابرات تابع وزارت ارتباطات فعالیت می‌کرد با نام «پژوهشگاه ملی فضای مجازی» در ذیل مرکز ملی فضای مجازی به عنوان یک واحد تابعه ادامه کار خواهد داد. این جریان به کشمکشی لفظی و سه بار کشمکش و شاید تهاجم فیزیکی منجر شد که از شدیدترین رویارویی آن، هر طرف روایت متفاوتی از این روز عجیب نقل می کند.
 
مهدی اخوان نزدیک به یک سال ریاست هیئت مدیره همراه اول را برعهده داشت و از آذر 98 تا بحال، بعنوان مدیرعامل همراه اول مشغول به کار است. پیام رسان روبیکا، پیام رسان شاد، موتور جستجوی اینترنتی ذره بین، IDC و راه اندازی آزمایشی شبکه 5G همراه اول از کلیدی ترین پروژه های مورد تمرکز او در دوران مدیریتش در همراه اول بعنوان مدیرعامل بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران بوده است. گفته میشود برنامه 5ساله همراه اول در دوران ریاست اخوان بر هییت مدیره این شرکت، توسط وی تهیه و تدوین شده است.
 
کسب رتبه اول کنکور سراسری در هر دو مرحله، کسب رتبه اول کنکور کارشناسی ارشد در حالیکه دانشجوی سال سوم کارشناسی بوده است، کسب رتبه اول المپیاد دانشجویی مهندسی برق کشور، کسب عنوان دانشجوی نمونه سال کشور، کسب رتبه اول دانشکده فنی دانشگاه تهران در میان تمامی رشتههای مهندسی در سال 1379، به اتمام رساندن دوره کارشناسی ارشد در یک سال و فارغالتحصیل مقطع کارشناسی ارشد با کسب رتبه اول دانشکده فنی، دریافت Fellowship Presidential از دانشـگاه MIT آمریکا و پیشـنهاد بورس تحصـیلی از سـوی 4 دانشـگاه معتبر آمریکا (Tech Cal, MIT, Stanford Michigan)،  برگزیده طرح 110 جوان نمونه کشور در سال 1381 و معرفی شدن به عنوان برگزیده علمی جوان ربع قرن کشور در سال 1382 بخشی از افتخارات علمی اخوان است.
 
معاون آموزش و پژوهش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور بین الملل، رپیس مرکز تحقیقات مخابرات ایران (موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات)، سـرپرسـت هیات اعزامی جمهوری اسـلامی ایران به اتحادیه بین المللی مخابرات جهت حفظ و بازپس گیری نقاط مداری ماهواره ای، عضو هیات علمی دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه تهران، رئیس کمیته وام وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عضو هیات امنای پژوهشکده فضایی کشور، عضو ستاد توسعه هوا فضای کشور، دبیر شورایعالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور، عضو حقیقی شورایعالی فضای مجازی از 1392 تا کنون، رئیس کمیسیون عالی تنظیم مقررات فضای مجازی کشور، رئیس کمیسیون عالی امنیت فضای مجازی کشور، رئیس کمیسیون عالی محتوای فضای مجازی کشور، قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما در فناوری و رسانه های نوین، مسئول کمیسیون معاملات (بودجه سرمایه ای) سازمان صدا و سیما، رئیس مجمع شرکتهای متعدد از قبیل شرکت تکتا (شرکت تحقیق و تولید وسایل الکترونیک)، عضو و نایب رئیس هیات مدیره شرکت توسعه اعتماد مبین (سهامدار عمده شرکت مخابرات ایران)، نایب رئیس هیات مدیره و سپس رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران و مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران سوابق اجرایی اعلامی اخوان را تشکیل می دهند.
 
 
سیدصادق امامیان کیست؟
 
ssemamian.jpg
 
وی متولد 1357 در کرمانشاه است، لیسانس مهندسی برق خود را از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، فوق لیسانس خود را در MBA از دانشگاه صنعتی شریف و دکتری سیاستگذاری عمومی و حکمرانی خود را از دانشگاه ادینبورگ انگلستان اخذ کرده است.
 
وی که در حال حاضر و از آذر 1397 با حکم علی عسگری، رئیس سازمان صدا و سیما و بعنوان جایگزین لطف الله سیاهکلی، رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی صدا و سیما است پیش از این سمت مدیریت اندیشکده حکمرانی در پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف را بر عهده داشت. 
 
وی دبیر شورای سیاستگذاری اولین کنفرانس حکمرانی و سیاستگذاری عمومی نیز بود.
 
بررسی فرآیند تجمعی تغییر سیاست و ناسازگاری پارادایمی با موردکاوی صنعت برق انگلستان در اولین کنفرانس حکمرانی و سیاستگذاری عمومی در سال 96، اولویت‌بندی مأموریت‌های شهرداری تهران با استفاده از روش‌های تصمیم‌گیری چند شاخصه ای (MADM) در اولین کنفرانس بین المللی تحقیق در عملیات ایران در سال 96، ارائه یک چارچوب مفهومی به منظور تدوین ماموریت درسازمان های غیرانتفاعی داوطلبانه و بکارگیری آن در یک سازمان ایرانی در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک در سال 89، انتخاب رویکرد مناسب در تعیین اولویت های تحقیقاتی فناوری، مطالعه موردی فناوری غشاء در صنعت گاز کشور در سومین کنفرانس مدیریت تکنولوژی ایران در سال 97، ارائه مدل تدوین مأموریت در سازمان های عمومی و غیرانتفاعی – مطالعه موردی در یک سازمان شهرداری در پنجمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع در سال 96، تحلیل مدل های پیاده سازی استراتژی و انتخاب مدل مناسب در حوزه فناوری، مطالعه موردی توسعه فناوری پیل سوختی در ایران در پنجمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع کشور، از جمله موارد مطالعاتی و ارائه های سیدصادق در کنفرانس های مختلف علمی و اجرایی کشور بوده است.
 
وی مطالعات حاکمیت و سیاست‌گذاری، فرآیند سیاست سازی و مطالعات سیاستی، تحلیل و آنالیز سیاست‌گذاری و اجرایی سازی، یادگیری و تغییر سیاستی، سیاست‌گذاری انرژی و پایداری اقلیمی، سیاست‌گذاری علم و تکنولوژی در سطوح ملی و بخشی و برنامه ریزی راهبردی را از جمله موارد مطالعاتی خود در رزومه کاریش دانسته است.
 
استاد و مدیرگروه فرآیند سیاست‌گذاری و انرژی، پژوهشکده سیاست‌گذاری علم، فن‌آوری و صنعت، دانشگاه صنعتی شریف، محقق موسسه مطالعات پیشرفته علوم، فناوری و جامعه (IAS-STS) و مرکز تحقیقات بین دانشگاهی فن‌آوری، کار و فرهنگ IFZ، گراتس، اتریش، مدیر و عضو هیات امنا پژوهشکده سیاست‌گذاری علم،فن‌آوری و صنعت، دانشگاه صنعتی شریف و مدیرعاملی و ریاست بخش تحقیقات گروه مشاوره مدیریت امین (AMCG) از جمله سوابق اجرایی سیدصادق امامیان میباشند.
 
طبق بررسی های خبرنگار ایستنا، ریاست هییت مدیره اندیشکده مطالعات راهبردی و سیاستگذاری شریف از مرداد 1399، ریاست هییت مدیره موسسه راه رشد شریف از اردیبهشت 1399، ریاست هییت مدیره کانون تعالی و رشد شریف از اردیبهشت 99 تا اردیبهشت 98، عضویت در هییت مدیره شتابدهنده حسنا شریف از مرداد 99 و ریاست هییت مدیره موسسه همیاران اندیشه توسعه فردا از تیرماه 1397 از جمله سوابق ثبتی سید صادق می باشند.

 
فهرست زیر بعنوان فهرست عضویت ها

 

International Public Policy Association (IPPA)

Chatham House, The Royal Institute of International Affairs, London Centre for Policy Studies (CPS), London

The Institute for Government (IfG), London

British Institute of Energy Economics (BIEE)

Sustainability Transitions Research Network (STRN)

Energy Community, The Knowledge Transfer Network (KTN)

National Energy Research Network (NERN)

Public Administration Specialist Group, The Political Studies Association (PSA)

The Policy Studies Journal Public Policy Yearbook

The Advocacy Coalition Framework Forum

The Royal United Service Institute (RUSI), London

 
و فهرست زیر بعنوان فهرست کتب و مقالات سید صادق اعلام شده است:
 
Emamian, SMS., How to measure policy change: An analysis of the UK electricity policy change 2000-2010, in IAS-STS Yearbook 2013, The Institute for Advanced Studies on Science, Technology and Society (IAS-STS) and Inter-University Research Centre for Technology, Work and Culture (IFZ) , Graz, Austria, Forthcoming
Zamanian, M., Khaji MR., Emamian, SMS., The value chain of citizen relationship management (CzRM): A framework for improvement, African Journal of Business Management, Vol. 5(22), pp. 8909-8917,30 September, 2011
Zamanian, M., Emamian, SMS., Bagheri, N., Sahafzadeh, M., Hosseini, SH., Providing a Conceptual Framework to Formulate Mission Statement in Nonprofit Voluntary Organizations – Case of an Iranian Organization, International Journal of Business and Social Science, Vol. 2, No. 15; August 2011
Bagheri, N., Sahafzade, M., Emamian, SMS., Irankhah, A., An Approach to R&D Priority Setting- A Case Study of Membrane Technology in National Iranian Gas Industry, Journal of Science & Technology Policy (JSTP), Vol. 1, No. 4; February 2009
Emamian, SMS, Think tanks in different political systems: a comparative study of British and Iranian think tanks, T08P05 – Think Tanks and Policy Advisory Systems, The second International Conference of Public Policy: ICPP2015, Milan, Italy, June 2015Emamian, SMS, Different Policy Weight and Capacity throughout the Process of Policy Change, T10P03- Policy Capacity: Empirical Explorations and Conceptual Clarifications, The second International Conference of Public Policy: ICPP2015, Milan, Italy, June 2015
Emamian, SMS, Shifting British Electricity Governance in the 21st Century: Paradigm Ambivalence and Technological Tension, T12P02 – The AIM of Governance in the 21st Century: Actors Instrumentation and Modes of Governance, , The second International Conference of Public Policy: ICPP2015, Milan, Italy, June 2015
 Emamian, SMS, Understanding British Electricity Policy Process:
Paradigm Ambivalence and Technological Tension, the third International Young Scholars Workshop in TPAC/PAC Doctoral Stream, University of Liverpool, June 2014
 Emamian,SMS, The Analysis of Multi-Level Changes: The Case of UK Electricity Market Reform, The first International Conference of Public Policy, ICPP2013, Grenoble, France, June 2013
Emamian,SMS, Towards A Sustainable Electricity System: The UK Electricity Policy Change and Paradigmatic Shift, Interdisciplinary Ph.D. Workshop in Sustainable Development (IPWSD),
Columbia University, New York City, US, April 2013
 Emamian,SMS, Understanding the UK electricity policy change, 2000-2012, PSA 2013 conference, Policy Specialist Group panel, Cardiff, UK, March 2013
 Emamian,SMS, The Politics of Innovating Governance in the UK Energy Policy: The Case of Electricity Market Reform, The Third Berlin Forum Innovation in Governance, Berlin, June 2012
Emamian,SMS, The Role of Energy Security Concern in the UK Energy Policy: The Case of Electricity Market Reform, ‘New Energy Security Challenges’ Workshop, London, May 2012
Emamian,SMS, The Politics of Innovation Policy Change in the
UK Energy Policy,11th Annual IAS-STS Conference: Critical Issues in Science and Technology Studies, Graz, Austria, May 2012
Emamian,SMS, Transition theories and the UK energy policy and strategy, 1st Ph.D. Summer School on Technological Innovation System (TIS): Gothenburg, Sweden, Aug. 2011
 Emamian,SMS, Is transition welcomed?, the 11th Annual Conference on Science and Technology in Society, STGlobal Consortium 2011, Washington DC,  April 2011
 Emamian,SMS, Transition to a renewable-based energy system in Developing countries, 8th BIEE Academic Conference, UK Energy Research Centre, Oxford, Sep.2010
Emamian,SMS, Innovation System for Renewable Energy Industry in Developing countries, 6th Ph.D. School on Innovation and Economic Development: Globelics Academy 2009, Lisbon, Nov.2009
 Emamian,SMS, Bagheri,N, Sahafzade,M, Fuel Cell Technological Innovation System in Iran- ICIM Conference, Maastricht, Dec. 2008
 Emamian,SMS, Bagheri,N, Sahafzade,M, Irankhah,a, Scenario Based Priority Setting of R&D Issues – A Case Study of Membrane Technology in National Iranian Gas Industry- PICMET Conference, South Africa, Aug. 2008
 Emamian,SMS, Bagheri,N, Mosavi,S, Strategy Development for Renewable Energy Sector in Iran, International Renewable Energies Conference, Scotland, Jun. 2008
 Emamian,SMS, Bagheri,N, Sahafzade,M, Innovation Survey of Fuel Cell Technology in Iran, IAMOT2008, Dubai, Apr. 2008
 Emamian,SMS, Moshtari, M, Strategic Planning Process of Tehran Municipality, EURAM2008, Ljubljana, May 2008
 Emamian,SMS, Bagheri,N, Sahafzade,M, Zamanian,M, Strategy Implementation Models Analysis and Selection of Appropriate Model for Technology Strategy, 5 th International Conference of Industrial Engineering, Tehran, Jun. 2007,(in Farsi)
 Emamian,SMS, Zamanian,M, Developing Model for Mission Statement in Public and Non-profit Organizations, 5th International Conference of Industrial Engineering, Tehran, Jun. 2007,(in Farsi)

 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.