اپلیکیشن

تلفن همراه

سیستم‌عامل

گوشی

September 6, 2021
12:29 دوشنبه، 15ام شهریورماه 1400
کد خبر: 128210

پشتیبانی گسترده‌تر نسخه MOD اپلیکیشن دوربین گوگل از دستگاه‌های اندرویدی

 
گوگل برای پشتیبانی از دستگاه‌های اندرویدی بیشتر، نسخه MOD اپلیکیشن Google Camera Go 2.5 را منتشر می‌کند.
 
Google Camera Go، نسخه کوچک‌‌ترشده اپلیکیشن دوربین گوگل گوشی‌های پیکسل است که توسط این غول فناوری در مارس سال گذشته منتشر شد. با گذشت زمان، این شرکت ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیشتری به آن اضافه کرده است.
 
به گزارش گیزموچاینا، در حال حاضر Google Camera Go 2.5 دارای یک نسخه MOD جدید است که پشتیبانی از دیگر دستگاه‌ها را به این اپلیکیشن اضافه می‌کند. این ویژگی با قابلیت‌های دیگری مانند حالت پرتره، حالت شب و سایر موارد همراه خواهد بود.
 
اکنون سه نسخه مختلف از اپلیکیشن Google Camera در دسترس کاربران قرار دارد. یکی از آن‌ها دوربین عادی گوگل است و نسخه سبک‌تر آن نیز با نام Google Camera Go وجود دارد. همچنین به‌تازگی نسخه جدید MOD با پشتیبانی از دوربین‌های کمکی برای کاربران بیشتری منتشر شده است.
 
 
گوگل پردازش تصویر گوگل را به این اپلیکیشن اضافه کرده که با استقبال خوب کاربران پیکسل روبه‌رو شده است. Google Camera Go نسخه‌ی کوچک‌ترشده‌ی از اپلیکیشن اصلی در گوشی‌های پیکسل است و همچنین این شرکت ویژگی‌هایی جدیدی از گوشی‌های پرچم‌دار خود به آن اضافه کرده است؛ اما نباید انتظار داشت که عملکرد این دو نسخه با یکدیگر برابر باشد.
 
آخرین نسخه Google Camera Go 2.5 MOD باید تقریباً برای هر گوشی هوشمند اندرویدی دارای نسخه ۸ یا بالاتر در دسترس باشد؛ اما این احتمال وجود دارد که با برخی از دستگاه‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که بسیار قدیمی هستند، سازگار نباشد و کار نکند.
 
گوگل گفته بود Camera Go برای کاربران گوشی‌های هوشمند Android Go با رابط کاربری تمیز و ساده ساخته شده است تا کار برای کاربرانی که برای اولین‌ بار از آن استفاده می‌کنند آسان‌تر باشد. این اپلیکیشن فضای ذخیره‌سازی عکس و ویدئو را بررسی و به کاربران کمک می‌کند حافظه دستگاه خود را برای ذخیره خاطرات جدید بهینه‌سازی کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.