اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

September 23, 2021
12:07 پنجشنبه، 1ام مهرماه 1400
کد خبر: 128775

توییتر مشکل رفرش شدن ناخواسته تایم‌لاین را برطرف می‌کند

 
توییتر در حساب پشتیبانی خود اعلام کرد که قصد دارد با ایجاد تغییرات جدیدی در پلتفرم خود، مشکل رفرش شدن ناخواسته تایم‌لاین و ناپدید شدن ناگهانی توییت‌ها در حین خواندن آنها را برطرف می‌کند.
 
برخی کاربران ممکن است با چنین مشکلی برخورد کرده باشند که وقتی به اپلیکیشن توییتر یا نسخه وب مراجعه کرده و قصد خواندن توییتی را دارند،‌ توییت مورد نظر ناگهان ناپدید می‌شود و تایم‌لاین بروزرسانی می‌شود. بدون شک وجود چنین مشکلی تجربه کاربری اپلیکیشن را خراب می‌کند، بنابراین توییتر قصد دارد طی دو ماه آینده تغییراتی را برای رفع این مشکل و نحوه نمایش توییت‌ها ایجاد کند.
 
توییتر در پاسخ به یکی از کاربران که مشکل این پلتفرم را ناامید کننده خوانده بود، عنوان کرد: «ما می‌خواهیم بدون بروزرسانی توییت‌ها، کاربران بتوانند برای خواندن آن‌ها صبر کنند.»
 
همچنین توییتر هنگام اعلام این بروزرسانی نوشته بود:
 
بیایید در مورد توییت‌های صحبت کنیم که در هنگام خواندن ناگهان ناپدید می‌شوند و پس از آن تایم‌لاین به صورت خودکار تازه می‌شود. ما می‌دانیم که این یک تجربه ناامید کننده است، بنابراین در حال کار روی تغییر آن هستیم. طی دو ماه آینده، ما بروزرسانی‌هایی برای نحوه نمایش توییت‌ها ارائه می‌کنیم که از ناپدید شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند.
 
توییتر همچنین در ادامه توییت خود عنوان کرد که دلیل اصلی این مشکل ارسال پاسخ‌ از طرف افرادی است که توسط شما دنبال می‌شوند. این امر باعث می‌شود که توییت اصلی در تایملاین شما جابجا شود.
 
با این وجود انتظار می‌رود این شبکه اجتماعی طی دو ماه آینده مشکل پلتفرم خود را رفع کند، بنابراین تا قبل از اینکه بروزرسانی جدید توییتر منتشر شود، کاربران احتمالا همچنان با این مشکل روبرو خواهند شد. با این وجود، در حالی که هنوز مشخص نیست توییتر قصد دارد چه تغییراتی را برای نمایش توییت‌ها ایجاد کند، رفع این مشکل می‌تواند برای بسیاری از کاربران مفید و کاربردی باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.