اپراتورها

تجارت الکترونیک

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

September 28, 2021
14:25 سه شنبه، 6ام مهرماه 1400
کد خبر: 128926

تفاهمنامه همکاری پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با ایرانسل

 
پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، با شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل تفاهمنامه همکاری امضا کرد.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدت این تفاهمنامه از تاریخ امضا به مدت سه سال در نظر گرفته شده و در صورت نیاز با توافق طرفین قابل تمدید است.
گفتنی است، این تفاهمنامه همکاری حوزه های تبادل نیروهای دانشی و مجرب، همکاری در راه اندازی مرکز تحقیقاتی و آزمایشگاه های مشترک، شناسایی و ارزیابی شرکت های نوپا، محصولات، طرح های فناورانه مورد نیاز با جلب مشارکت شرکت های فناور، شناسایی نیازمندی های فناورانه ایرانسل و تعریف پروژه های مشترک برای سرمایه گذاری در موضوع تحقیق و توسعه فناوری های مورد نیاز با جلب مشارکت شرکت های فناور را شامل می شود.
طبق این تفاهمنامه دو طرف موافقت کرده اند تسهیلات لازم برای اعزام و پذیرش نیروهای دانشی خود را متناسب با فعالیت های مشترک توافق شده، ایجاد نمایند.
همچنین پژوهشگاه زیرساختها مستندات دانشی و امکانات آزمایشگاهی خود را برای انجام فعالیت های مشترک پژوهشی توافق شده با مرکز تحقیق و توسعه شرکت ایرانسل به اشتراک می گذارد.
برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی علمی- تخصصی مورد نیاز شرکت و معرفی طرح ها، شرکت های نوپا و فناور و ارایه آیین نامه های مربوط به ارزیابی این شرکت ها و انجام آن، برای همکاری و با استفاده از حمایت های شرکت از دیگر موارد مورد تفاهم پژوهشگاه هست.
ایرانسل هم می بایست از ظرفیت پژو هشگاه جهت شناسایی حوزه های جدید فناوری و نیز شرکت های فناور و نوپای واجد شرایط جهت سرمایه گذاری استفاده کند. همچنین جهت اجرای پروژه های تحقیقاتی و پایلوت های فناورانه مورد نیاز خود از ظرفیت دانشی موجود در پژوهشگاه استفاده نماید.
شایان ذکر است، به منظور اجرای این تفاهمنامه دو طرف باید ضمن معرفی نماینده تام الاختیار نسبت به تشکیل کارگروه راهبری و تدوین شیوه نامه اجرایی و تعریف لیست فعالیت های مشترک اولویت دار اقدام کنند. همچنین نظارت بر حسن اجرای تفاهمنامه بر عهده دو طرف است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.