تلفن همراه

گوشی

لوازم جانبی

September 28, 2021
16:29 سه شنبه، 6ام مهرماه 1400
کد خبر: 128937

سامسونگ چند قابلیت قلم دیجیتال گلکسی زد فولد ۳ را به نمایش گذاشت

 
سامسونگ با انتشار تصاویری، امکاناتی که S Pen در سری گلکسی زد فولد ۳ به کاربران ارائه می‌دهد به نمایش گذاشت.
 
یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ 5G این است که این دستگاه از دو نوع S Pen پشتیبانی می‌کند که یکی از آن‌ها S Pen Fold Edition و دیگری S Pen Pro است. ممکن است امسال خبری از گلکسی نوت نباشد، اما زد فولد تمام ویژگی‌های قدرتمند مربوط به یادداشت‌برداری و سایر میانبرهای قلم این خانواده را به ارث برده است. در ادامه چند نکته جالب از توانایی‌های قلم دیجیتال گلکسی زد فولد ۳ 5G را که توسط سامسونگ به نمایش گذاشته شده است مشاهده می‌کنید.
 
گلکسی زد فولد 3 سامسونگ با پشتیبانی از قلم S Pen و دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش معرفی شد
به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، اولین گزینه، پشتیبانی از حالت نوشتن دستی است و می‌توانید هنگام فعال بودن ویژگی مذکور، به‌سرعت ایده‌های خود را بدون نیاز به صفحه‌کلید یادداشت کنید. پس از نوشتن، متنی که به‌صورت دیجیتال درآمده است به‌راحتی در اپلیکیشن‌های دیگر کپی یا با اپ Notes سامسونگ همگام‌سازی می‌شود.

این قابلیت در حالت تماس تصویری نیز کار می‌کند. درواقع حالت تاشوی این دستگاه به شما اجازه می‌دهد دوربین را سمت خود بگیرید، درحالی‌که می‌توانید به‌راحتی در قسمت پایینی گوشی هوشمند شروع به یادداشت‌برداری کنید. این کار با سری گلکسی نوت امکان‌پذیر نبود.

اکنون انتخاب متن با استفاده از S Pen نیز آسان‌تر شده است. برای انجام این کار، کافی است روی قسمتی که می‌خواهید متن آن را کپی کنید، یک مستطیل بکشید؛ باقی کارها به‌صورت خودکار انجام می‌شود.

 
می‌توانید با استفاده از قلم دیجیتال به‌سرعت بخش‌های مورد نظر خود در فایل‌ها را هایلایت یا به آن‌ها نظر اضافه کنید.

اپلیکیشن تقویم به شما اجازه می‌دهد نکات مهم هرروز را روی آن بنویسید و با استفاده از نمادهای مختلف، اتفاقات مهم را علامت‌گذاری کنید؛ دقیقا همان‌طور که می‌توانید روی یک تقویم معمولی کاغذی این کارها را انجام بدهید.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.