اپراتورها

اینترنت و شبکه

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

September 29, 2021
12:03 چهارشنبه، 7ام مهرماه 1400
کد خبر: 128947

انتقاد شدید نماینده مجلس به مخابرات/امکان مکالمه ساده را هم در شیراز نداریم!

 
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس از زیرساخت‌های ضعیف مخابراتی و ارتباطی در شیراز انتقاد و تاکید کرد که به دلیل این ضعف، برقراری یک ارتباط ساده کلامی در یکی از مهمترین کلانشهرهای کشور برای مردم فراهم نیست.
 
ابراهیم عزیزی چهارشنبه ۷ مهرماه در نشست بررسی مشکلات زیرساختی مخابراتی در شهرستان شیراز که با حضور فرماندار و نمایندگان مجلس در محل فرمانداری برگزار شد، با انتقاد از وضعیت ضعیف ارتباطات در این شهرستان اظهار کرد: ما برای حل این مشکل دو بار وزیر ارتباطات پیشین را به شیراز فراخواندیم و علی‌رغم حمایت ایشان اما عدم پیگیری و ضعف مفرط در این خصوص در استان و ناهماهنگی‌های موجود، موجب شد نتیجه‌ای حاصل نشود.
 
او با بیان اینکه این ساختار ضعیف ارتباطی سزاوار مردم شیراز نیست، گفت: وقتی درون استان از این فرصت استفاده نمی‌کنند و هر دستگاهی به شکلی موضوع را پاسکاری و اشکال و ایرادها را متوجه دستگاه دیگر می‌کند، مشکل هیچ گاه حل نمی‌شود.
 
عزیزی با بیان اینکه امروز برای یک ارتباط ساده تلفنی در شیراز مشکل داریم، افزود: اگر جلسه برای تشکیل جلسه هست، فایده‌ای ندارد اما اگر برای رفع مشکلات جلسه تشکیل می‌شود، ما آماده همه گونه همکاری هستیم.
 
او ادامه داد: مردم امروز در عصر ارتباطات نیاز ضروری به این مسئله دارند و قابل قبول نیست که می‌شنویم مثلا شهرداری یا فلان نهاد اجازه نصب یک زیرساخت ارتباطی در شهر را نمی‌دهد، در حالی که این اجازه با توجه به نیاز مردم، شرط نیست.
 
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: موضوع ارتباطات را باید جدی بگیریم و نگاهمان نیز عمل گرایانه باشد تا مشکل مردم حل شود وگرنه مشکلات همچنان باقی خواهد بود.
 
عزیزی خاطرنشان کرد: بارها تشکیل جلسه شده و موارد و نیازهای ارتباطی به اطلاع سازمان‌های ذی ربط رسیده اما اینکه چرا همکاری نمی‌کنند جای سوال جدی است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.