تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

September 29, 2021
16:51 چهارشنبه، 7ام مهرماه 1400
کد خبر: 128972

دکتر ساینا از لوگوی جدید خود رونمایی کرد

 
استارتاپ «دکترساینا» در آستانه تولد ۵ سالگی،از لوگوی جدید خود رونمایی کرد.به گفته مدیران این استارتاپ قرار است این تغییر لوگو آغازی برای تغییرات بزرگ بعدی باشد.
 
به گزارش روابط عمومی دکتر ساینا،این استارتاپ از سال ۹۶ در زمینه مشاوره آنلاین پزشکی مشغول ارائه خدمات فعالیت خود را آغاز کرد. لوگوی پیشین دکترساینا ترکیبی از نبض و قلب روایت قلب سالم را در برداشت. در تغییرات جدید یک قلب سالم و یک پر در میان قلب به عنوان لوگوی جدید در نظر گرفته شده است. هدف از این لوگو، ارتباط سریع مخاطب با رابط  کاربری در یک مسیر است.
 
حسین مولوی، مدیر تیم مارکتینگ دکترساینا در رابطه با چرایی تغییر لوگوی دکتر ساینا پس از ۵ سال فعالیت گفت: «فعالیت‌های بازاریابی دکترساینا در ماه‌های اخیر شکل برونگراتری به خود گرفته است. با توجه به این موضوع تصمیم گرفتیم با یک هویت بصری واحد، در زمینه فعالیت‌های برندینیگی به صورت هدفمندانه‌تری گام برداریم. با توجه به اهدافی که داشتیم علاوه بر یکپارچه‌سازی عناصر بصری، نیاز به لوگویی داشتیم که به معنا و کارکرد دکتر ساینا نزدیک‌تر باشد.»
 
او در خصوص علت استفاده از ترکیب پر و قلب در لوگوی جدید این‌گونه توضیح می‌دهد: «ساینا اسم دوم سیمرغ درمانگر افسانه‌ای شاهنامه است. در روایات شاهنامه، سیمرغ درمانگری بود که با اهدای ۳ پر به زال از او می‌خواهد در زمان نیاز با آتش زدن هر پر سیمرغ از او کمک بطلبد. درمانگری سیمرغ در داستان‌های اساطیری ما، جایگاه ویژه‌ای دارد. با توجه به این موضوع که ما نیز در زمینه سلامتی فعالیت داریم و در انتخاب اسم هم نیم نگاهی به سیمرغ و نام دومش یعنی ساینا داشتیم، به این نتیجه رسیدیم تا به همان سرعت آتش زدن پر سیمرغ می‌توانیم به افراد کمک کنیم. با توجه به تمام این موارد همه اعضای تیم روی لوگوی جدید به توافق رسیدیم.»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.