تلفن همراه

گوشی

October 2, 2021
9:11 شنبه، 10ام مهرماه 1400
کد خبر: 129016

نام رسمی پرچم‌‌دار جدید سامسونگ مشخص شد

 
 انتظار می‌رود سامسونگ از نسل بعدی گوشی‌های پرچم‌دار سری گلکسی S22 خود را در ماه ژانویه ۲۰۲۲ رونمایی کند. طراحی و جزئیات ظاهری این گوشی‌ها در شبکه‌های مجازی منتشر شده است. این بار نیز، شواهد حاکی از آن است که این شرکت از سه مدل گلکسی S22، S22 پلاس و S22 اولترا رونمایی می‌کند.
 
شایعات اخیر مبنی بر این بود که سامسونگ گلکسی S22 اولترا با نام گلکسی نوت ۲۲ روانه بازار خواهد شد زیرا همانند سری نوت‌ها از جایگاه اختصاصی قلم S-Pen بهره می‌برد. اما اخرین اخبار نشان می‌دهند که قرار نیست چنین اتفاقی بیوفتد.
 
طبق اعلام UniverseIce گوشی رده بالا سری گلکسی S سامسونگ، رسما با نام گلکسی S22 اولترا رونمایی و عرضه بازار جهانی موبایل خواهد شد و از نام گلکسی نوت ۲۲ خبری نخواهد بود. این گوشی از ویژگی‌های سری گلکسی نوت بهره می‌برد اما شرکت سامسونگ، گلکسی S22 اولترا را جایگزین نام سری‌های نوت خواهد کرد. به نظر می‌رسد که این گوشی، برای طرفداران گلکسی نوت که اوایل سال جاری کنار گذاشته شده بود، بسیار راضی کننده باشد.
 
رندرهای اخیر گلکسی S22 اولترا نشان می‌دهد که این گوشی با بدنه‌ای شبیه به گلکسی نوت ۲۰ عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد که این گوشی از صفحه‌نمایش ۶.۸ اینچی سوپر امولد LTPO با رزولوشن +QHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی بهره ببرد.
 
 شایعات حاکی از آن است که گلکسی S22 اولترا با تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام یا اگزینوس ۲۲۰۰ SoC عرضه می‌شود. همچنین انتطار می‌رود که این گوشی تا ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافطه داخلی داشته باشد.
 
در بخش دوربین، این گوشی همچنان دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است که با یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دو دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی همراه خواهد بود. ظرفیت باتری گلکسی S22 اولترا ۵۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت است که از شارژر سریع ۴۵ واتی، شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس نیز پشتیبانی خواهد کرد.
 
شایان ذکر است که هیچ چیز تا زمانی که سامسونگ در رویداد گلکسی آنپکد به طور رسمی از این گوشی رونمایی کند قطعی نیست و ممکن است تغییراتی را در طرح نهایی به همراه داشته باشد. بنابراین، بهتر است که صبر کنیم و ببینیم که سری جدید گوشی‌های پرچم‌دار این غول کره‌ای دنیای تکنولوژی چه تفاوت‌هایی با نسل‌های قبل خواهند داشت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.