تلفن همراه

گوشی

October 7, 2021
14:34 پنجشنبه، 15ام مهرماه 1400
کد خبر: 129201

قیمت پیکسل ۶ گوگل از طریق فروشگاه خرده فروشی آلمانی فاش شد

 
تصویر به اشتراک گذاشته مربوط به فروشگاه خرده فروشی آلمانی از عرضه پیکسل ۶ با قیمت ۶۴۹ یورو ( حدود ۷۵۰ دلار) خبر می‌دهد. هرچند گوگل هنوز چنین قیمتی را تایید نکرده است.
 
سری پیکسل ۶ گوگل در تاریخ ۲۷ مهرماه رونمایی می‌شود و هرچه به این زمان نزدیک‌تر می‌شویم اخبار و اطلاعات بیشتری از گوشی‌های جدید غول جست‌و‌جو منتشر می‌شود.
 
اطلاعات این خرده فروش آلمانی فقط به پیکسل ۶ مربوط می‌شود و فعلا از پیکسل ۶ پرو اطلاعاتی منتشر نشده و احتمالا در آینده‌ای نزدیک اطلاعات بیشتری به بیرون درز کند. خرده فروشی آلمانی «Saturn» در تبلیعات خود پیش فروش پیکسل ۶ را اعلام کرده و اگر دستگاه جدید گوگل را بین تاریخ‌های ۱۹ تا ۲۷ اکتبر پیش سفارش دهید، یک هدفون Bose با فناوری حذف نویز فعال دریافت می‌کنید. قیمت پیکسل ۶ حدود ۷۴۹ دلار می‌شود و البته ممکن است در آمریکا ۷۹۹ دلار باشد. هدفون Bose700 که با پیکسل ۶ ارایه می‌شود ۳۷۹ دلار قیمت دارد و افرادی که پیش سفارش می‌دهند هدیه خوبی دریافت می‌کنند.
 
اگر این اطلاعات درست باشد احتمال می‌رود نسخه پیکسل ۶ پرو قیمت نهایی ۸۹۹ یورو داشته باشد که در آمریکا ۱۰۹۹ دلار می‌شود. لازم به ذکر است که قیمت نهایی با آیفون‌های جدید اپل یکسان است و رقابت جدی با گوشی‌های سری آیفون ۱۳ خواهد داشت. گوگل قبلا تاریخ رونمایی از سری پیکسل ۶ در تاریخ ۲۷ مهرماه را تایید کرده بود و با توجه به پیش فروش بین تاریخ‌های ۲۷ مهر تا ۵ آبان (۱۹ تا ۲۷ اکتبر) می‌توان درستی اطلاعات خرده فروشی را امکان داد. پیکسل ۶ از نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز و نسخه پرو از نمایشگر ۶.۷۱ اینچی امولد با رزولوشن +QHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.