تلفن همراه

گوشی

October 13, 2021
11:22 چهارشنبه، 21ام مهرماه 1400
کد خبر: 129387

سامسونگ از برگزاری بخش دوم رویداد گلکسی آنپکد در تاریخ ۲۸ مهر خبر داد

 
سامسونگ دعوت‌نامه رویدادی به نام Galaxy Unpacked Part 2 را برای رسانه‌ها ارسال کرده که در تاریخ ۲۸ مهر (۲۰ اکتبر) ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود. با توجه به نام این رویداد انتظار داریم که به جای محصولات پرچمدار شاهد نسخه جدید دستگاه‌های قدیمی و چند محصول کوچک دیگر باشیم.
 
وب‌سایت خبری سامسونگ در خصوص این مراسم به شخصی‌سازی‌هایی برای دستگاه‌های گلکسی اشاره کرده است. این شرکت می‌گوید: «کاربران ما چندوجهی هستند و به روش‌های جذاب و منحصر به فردی زندگی می‌کنند. بنابراین فناوری مورد استفاده آن‌ها باید نشان‌دهنده شخصیت خاص خودشان باشد. ۲۸ مهر به رویداد گلکسی آنپکد پارت ۲ بیایید تا ببینید سامسونگ چگونه از طریق فناوری، تجربه‌های جدیدی را برای به نمایش گذاشتن ویژگی‌های خاص هر فرد به وجود می‌آورد.»
 
فعلا اطلاعات بیشتری درباره این مراسم منتشر نشده اما با توجه به پوستر رنگارنگ رویداد می‌توانیم منتظر نسخه‌های جدید گوشی‌های فعلی این شرکت از جمله گلکسی زد فلیپ ۳ باشیم. افزون بر این، پیش‌بینی می‌شود که نسخه فن ادیشن گلکسی S21 با نام گلکسی S21 FE هم معرفی شود.
 
 
این گوشی نسخه ارزان‌تر خانواده گلکسی S21 خواهد بود که برخی ویژگی‌های این سری را برای کاربرانی که نمی‌خواهند به اندازه پرچمدارها هزینه کنند، به ارمغان می‌آورد. با این حال، مشخص نیست که گلکسی S21 FE در سال ۲۰۲۱ راهی بازار می‌شود یا نه. سامسونگ اخیرا به گوشی‌های میان‌رده مثل گلکسی A52 اتکای زیادی پیدا کرده و با توجه به موفقیت آن‌ها احتمالا برای معرفی گلکسی S21 FE عجله‌ای ندارد.
 
از سوی دیگر، این شرکت ممکن است در آنپکد پارت ۲ بر حوزه نرم‌افزار و خدمات تمرکز کند. این شرکت مدت‌هاست سعی دارد پلتفرم‌هایی مثل Health را توسعه دهد و این رویداد می‌تواند محل مناسبی برای معرفی طرح‌های جدید سامسونگ باشد. کره‌ای‌ها حتی ممکن است در این مراسم به بررسی تغییرات آتی One UI بپردازند و از قابلیت‌هایی پرده بردارند که در آینده به گوشی‌ها و تبلت‌های این شرکت می‌آید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.