اپراتورها

تلفن همراه

October 23, 2021
15:15 شنبه، 1ام آبانماه 1400
کد خبر: 129691

تا پایان سال زیرساخت های ارتباطی در روستاهای کشور توسعه چشم گیری پیدا می‌کند

وزیر ارتباطات دربازدید از پارک نوآوری دیجیتال در مشهد تا پایان سال زیرساخت های ارتباطی در روستاهای کشور توسعه چشم گیری پیدا می‌کند
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان رضوی ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:ظرفیت بسیار خوبی در استان خراسان رضوی و مشهد از لحاظ نیروی انسانی و شرکت های دانش بیان و استارت آپ ها وجود دارد که این ظرفیت باید به کل کشور گسترش پیدا کند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت ایجاد پارک‌های دیجیتال در کشور اشاره کرد و گفت:باید در حوزه اقتصاد دیجیتال تمرکزگرایی نداشته باشیم و استان های مانند تهران و خراسان رضوی که سرآمد هستند در این حوزه بابد همکارای خوبی با سایر استان ها داشته باشند و تجربیات خود را باید به استان ها منتقل کنند و وزارت ارتباطات هم بستر انتقال تجربه را فراهم خواهد کرد.
 
مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی هم در حاشیه این بازدید در تکمیل سخنان وزیر ارتباطات در خصوص آخرین وضعیت ارتباطی در روستای خراسان رضوی گفت:۱۳۰۰ روستا در خراسان رضوی در حال حاضر دارای اینترنت پرسرعت، ۲۴۰۰ روستا تحت پوشش شبکه همراه اول، و ۲۸۵۱ روستا دارای ارتباط هستند که وضعیت ارتباطی در روستاها نیازمند توجه بیشتر وزارت خانه است.
 
مهندس اروجی گفت:در حال حاضر پارک دیجیتال مشهد که محل فعالیت شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها است مجهز به فیبر نوری است و ما این آمادگی را   داریم که در صورت ایجاد پارک جدید زیرساخت های ارتباطی آن پارک را در کوتاه ترین زمان ممکن ایجاد کنیم.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.