اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

October 23, 2021
16:39 شنبه، 1ام آبانماه 1400
کد خبر: 129699

قابلیت‌‌های جدید اینستاگرام برای پیدا کردن راحت‌تر اسپانسر

اینستاگرام در حال تست ابزارهای جدیدی است که به تولیدکنندگان محتوا در این پلتفرم کمک ‌می‌کند تا به اسپانسرها راحت‌تر متصل شوند و توانایی‌شان در کسب درآمد از این پلتفرم بهبود یابد.
 
این شبکه اجتماعی محبوب اخیرا قابلیت «فروشگاه‌‌های وابسته» را به اپلیکیشن خود اضافه کرده که پیشتر و در جریان رویداد Creator Week در ماه ژوئن، پیش‌نمایشی از آن را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داد. اینستاگرام همچنین در این رویداد از یک اینباکس اختصاصی تحت عنوان Partnerships نیز رونمایی کرد.
 
فروشگاه‌‌های وابسته پیشتر در فیسبوک نیز وجود داشتند و به طور گسترده‌ای در دسترس کاربران بودند. اما در جدیدترین نسخه از این قابلیت، تولیدکنندگان محتوا ‌می‌توانند به محصولاتی که پیشتر بخشی از ترتیبات وابسته آنها بودند، لینک شوند.
 
بر این اساس، تولیدکنندگان محتوا زمانی که دنبال‌کنندگانشان محصولی را از این فروشگاه‌‌ها خریداری کنند، مبلغی را دریافت خواهند کرد. اینستاگرام اعلام کرد که در حال حاضر، این قابلیت فروشگاه تنها در اختیار تولیدکنندگان محتوای محدودی قرار گرفته که بخشی از این برنامه بودند.
 
این شرکت همچنین تست قابلیت‌‌های جدید اینباکس را نیز در دستور کار دارد که گفته ‌می‌شود ارتباط راحت‌تر برندها با تولیدکنندگان محتوا برای اسپانسری را فراهم خواهد کرد. بخش پیام‌‌های مستقیم (DM) اینستاگرام به یک بخش اختصاصی Partnerships مجهز خواهد شد که پیام‌‌های برندها را در خود جای خواهد داد.
 
اینستاگرام ‌می‌گوید که ویژگی مذکور، این پیام‌‌ها را در اولویت نمایش قرار ‌می‌دهد و به آنها اجازه ‌می‌دهد تا تا در مواقعی که پیام‌‌های دریافتی اغلب از دید پنهان ‌می‌مانند، بخش «درخواست‌‌ها» را نادیده بگیرند. اینستاگرام همچنین مشغول تست ابزارهایی است که ‌می‌تواند برندها را با تولیدکنندگان محتوا که به دنبال جذب اسپانسر هستند، نزدیک کند.
 
با این ابزار، تولیدکنندگان محتوا ‌می‌توانند برندهایی را که به کار آنها علاقه‌مندند، شناسایی کنند. البته برندها نیز ‌می‌توانند با توجه به فاکتورهایی همچون سن، جنسیت و تعداد دنبال‌کننده، تولیدکنندگان محتواها را مرور کنند.
 
در حال حاضر، این ابزارها و قابلیت‌‌های جدید در مراحل ابتدایی خود هستند و تنها چنند شرکت و تولیدکننده محتوا امکان استفاده از آنها را دارند. اما اینستاگرام پیشتر نشان داد که ‌می‌تواند امکان استفاده از این قابلیت‌‌ها را در سطح وسیع‌تری برای کاربران فراهم کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.