اپلیکیشن

بازی

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

October 28, 2021
12:52 پنجشنبه، 6ام آبانماه 1400
کد خبر: 129855

سرویس اپل موزیک به پلی استیشن ۵ اضافه شد

 
سرویس پخش موسیقی اپل موزیک اکنون به رابط کاربری کنسول پلی استیشن ۵ اضافه شده است. کاربران کنسول جدید سونی هم اکنون پس از اسپاتیفای می‌توانند با استفاده از سرویس اپل نیز آهنگ‌های خود را اجرا کنند. پیشتر نیز خبرهایی در این رابطه منتشر شده بود.
 
با استفاده از این سرویس کاربران می‌توانند موسیقی خود را در پس زمینه و هنگام اجرای بازی‌ها یا به تنهایی اجرا کنند. اگر قصد استفاده از یک پلتفرم را داشته باشید و از جابجا شدن بیش از اندازه بین اپلیکیشن‌های مختلف برای پخش موسیقی خسته شده باشید، وجود اپل موزیک روی کنسول گزینه بسیار خوبی به نظر می‌رسد.
 
همچنین پلی اسیتشن ۵ اولین کنسول بازی محسوب می‌شود که خدمات اپل موزیک را در خود جای داده است. با این وجود مشترکین می‌توانند به بیش از ۹۰ میلیون آهنگ، پلی‌لیست، رادیو‌های سرویس و موزیک‌ویدیو‌های ۴K در کنسول خود دسترسی داشته باشند. با زدن دکمه PS روی کنترلر و مراجعه به «برگه موسیقی» می‌توانید از خدمات این سرویس استفاده کنید.
 
علاوه بر این، همانطور که گفته شد با استفاده از اپلیکیشن اپل موزیک که می‌توانید آن را از طریق بخش رسانه دانلود کنید، می‌توان موزیک ویدیو نیز تماشا کرد. در هنگام انجام این امر، اگر در حال تماشای یک ویدیو هستید و اپلیکیشن را برای اجرای یک بازی ترک می‌کنید، موسیقی همچنان پخش خواهد شد.
 
هر دو کنسول بازی نسل بعدی سونی (پلی استیشن ۵) و مایکروسافت (ایکس باکس سری ایکس) سال گذشته به سرویس «اپل تی‌وی پلاس» مجهز شده بودند که با این وجود، اکنون دومین ادغام بزرگ کنسول سونی با یکی از سرویس‌های اپل صورت گرفته است. همچنین سونی با ارائه شش ماه عضویت رایگان در سرویس اپل تی‌وی پلاس به دارندگان پلی استیشن ۵ همکاری خود با کوپرتینویی‌ها را افزایش داده بود.
 
اسپاتیفای از سال ۲۰۱۵ و با عرضه روی پلی استیشن ۴، بخشی از اکوسیستم کنسول سونی بوده است. اکنون پس از گذشت شش سال، بازیکنان گزینه دیگری برای پخش موسیقی‌های خود نیز دارند که یک امتیاز بسیار خوب برای مشترکین پلی استیشن ۵ و سرویس اپل محسوب می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.