تلفن همراه

گوشی

November 8, 2021
16:07 دوشنبه، 17ام آبانماه 1400
کد خبر: 130196

سامسونگ به‌زودی نسخه بتای One UI 4.0 را برای سری گلکسی S20 منتشر می‌کند

 
سامسونگ در حال آماده شدن برای انتشار نسخه پایدار One UI 4.0 است. چندی پیش این به‌روزرسانی برای سری گلکسی S21 در دسترس قرار گرفت و اکنون برای نسل قبل‌تر از آن هم آماده می‌شود. ظاهرا کره‌ای‌ها به زودی بتای رابط کاربری One UI 4.0 را برای سری گلکسی S20 منتشر می‌کنند.
 
به گفته مدیر انجمن رسمی سامسونگ، این شرکت در حال آماده شدن برای انتشار اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.0 برای گلکسی S20، گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 اولترا است. رابط کاربری One UI 3.1 با عبارت EUI4 در پایان فریمورش، آخرین به‌روزرسانی اندروید ۱۱ خواهد بود.
 
به‌زودی انتشار نسخه بتا برای آزمایش‌کنندگان سری S20 آغاز می‌شود و انتظار می‌رود این شرکت کره‌ای تا قبل از پایان ماه میلادی جاری، در کشورهای چین، آلمان، هند، کره جنوبی، بریتانیا و آمریکا رابط کاربری جدیدش را برای کاربران منتشر کند.
 
پس از این کشورها، احتمالا شاهد انتشار آن برای کاربران دیگر کشورها باشیم. سامسونگ هم مانند سایر شرکت‌ها ابتدا نسخه بتای رابط کاربری جدیدش را برای شمار محدودی از کاربران منتشر می‌کند و آن را بطور گسترده در اختیار افراد قرار می‌دهد. یکی از مشکلات اندروید در مقایسه با iOS تاخیر زیاد در ارائه به‌روزرسانی است. سیستم عامل iOS هر ساله بعد از عرضه، روی بخش بزرگی از محصولات نصب می‌شود.
 
رابط کاربری سامسونگ ویژگی‌های جدیدی از جمله طراحی اصلاح شده با نمادهای تازه و تم‌های رنگی جدید مبتنی بر زبان Material You را به ارمغان می‌آورد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به بهبود اپلیکیشن‌ها، افزایش تعداد ویجت‌های صفحه قفل، ویجت‌های جدید، منوی انتخاب ویجت‌های بروز شده، تنظیمات اختصاصی سریع برای دوربین و دسترسی میکروفن و بهبود امنیت و حریم خصوصی اشاره کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.