اپراتورها

تجارت الکترونیک

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

November 10, 2021
14:20 چهارشنبه، 19ام آبانماه 1400
کد خبر: 130271

تفاهم همراه اول با سمپاد برای بهره‌برداری از توانمندی استعدادهای درخشان کشور

تفاهم‌نامه همکاری بین همراه اول و سمپاد با هدف توسعه فعالیت‌های آکادمی همراه در بخش دانش‌آموزان دارای استعداد برتر امضا شد.
 
 
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، آئین امضای تفاهم نامه همکاری بین «همراه اول» و «سمپاد» صبح روز چهارشنبه 19 آبان 1400 با حضور مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران، الهام یاوری، رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و برخی از معاونان و مدیران هر دو مجموعه در ساختمان ستاره ونک برگزار شد.
 
این تفاهم نامه زمینه ای برای تحقق مأموریت سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان مبنی بر شناسایی و فراهم کردن زمینه های رشد و ارتقای فرهنگی، پژوهشی و علمی استعدادهای برتر دانش آموزی ایران با استفاده از ظرفیت های توسعه و توانمندسازی نیروی انسانی موجود در همراه اول همچون «آکادمی همراه» خواهد بود.
 
حمایت از فرآیندهای آماده سازی و اعزام تیم های المپیادی، بکارگیری ظرفیت طرفین در ترویج برنامه های آموزشی و پرورشی مانند برگزاری دوره ها‌ی فراگیر آمادگی برای آزمون ها و انتشار عمومی فیلم های آموزشی، بکارگیری ظرفیت طرفین در پشتیبانی از ترویج آموزش مهارت های نوین همچون برنامه‌نویسی، برگزاری رویدادها و مسابقات فناورانه و نوآورانه همچون برنامه نویسی، رباتیک، اینترنت اشیاء برای استعدادهای برتر منتخب سمپاد و… بخشی از ظرفیت های مندرج در متن این تفاهم نامه است.
 
اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول در این مراسم با بیان اینکه مصمم به استفاده از ظرفیت های نیروی انسانی متخصص هستیم، ابراز امیدواری  کرد: این تفاهم نامه امکان پرورش و شناسایی پتانسیل های بالقوه و نیروی انسانی مستعد را داشته باشد.
 
وی افزود: معتقدیم برای حل مشکل کمبود نیروی انسانی متخصص یا استفاده از ظرفیت های موجودی که تاکنون بکار گرفته نشده اند، فرهنگ سازی را باید از دوران تحصیلات مدرسه آغاز کنیم تا افراد در دوران تحصیلات دانشگاهی نیز در مسیر درست قرار گیرند.
 
*همراه اول به دنبال تقویت انگیزه استعدادهای درخشان
 
یاوری، رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان نیز در ادامه این رویکرد همراه اول را موجب تقویت انگیزه ها دانست و اظهار کرد: این اقدام همراه اول در راستای سرمایه گذاری و بها دادن به استعدادهای درخشان کشور، موجب امیدبخشی و میل به پیشرفت در دانش آموزان می شود که در آینده نتیجه ای جز پیشرفت کشور به دنبال نخواهد داشت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.